تیم ملی والیبال نوجوانان در دومین مسابقه خود در تورنمنت سه جانبه رم مغلوب میزبان این رقابت‌ها شد، اما شانس زیادی برای فینالیست شدن دارد.

به گزارش مشرق، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از 23 مردادماه با حضور 20 کشور در آرژانتین پیگیری می شود که تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با تیم‌های لهستان، بلغارستان، چین تایپه و شیلی در گروه سوم این رقابت‌ها هم‌گروه است.

تیم ملی والیبال نوجوانان که برای حضور شایسته در رقابت‌های جهانی در حال حاضر در اردوی برون مرزی ایتالیا به سر می‌برد در دومین مسابقه خود در این تورنمنت با نتیجه سه بر یک مغلوب ایتالیا، میزبان این رقابت‌ها شد.

ملی‌پوشان نوجوان ایران در ست سوم 25 بر 22 حریف قدرتمند خود را شکست دادند، اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 28 بر 26 و 25 بر 22 نتیجه را واگذار کردند.

سیدعلیرضا دریابیگی، سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان درباره این مسابقه گفت: ایتالیا تیم یک دست و قدرتمندی دارد که در مسابقه با این تیم به نقاط ضعف و قدرت بازیکنان ایران پی بردیم و در آینده باید ضعف ها را برطرف کنیم. به رغم این ناکامی به دیدار نهایی راه یافتیم و برزیل کمتر از یک درصد شانس برای حضور در دیدار نهایی دارد. فردا تیم ایران استراحت دارد و برزیل و ایتالیا با هم بازی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ایتالیا نایب قهرمان اروپا و یکی از مدعیان قهرمانی در جهان محسوب می‌شود، گفت: در دیدار با ایتالیا شاهد اشتباهات داوری بودیم و از سوی دیگر سقف سالن استاندارد نبود و خیلی کوتاه تر از استاندارد بود، اما کادر فنی شکست ایران را به این مسایل مرتبط نمی داند.

دریابیگی درباره حواشی مسابقه دوم ایران و ایتالیا گفت: مصدومیت یک بازیکن ایتالیا در این دیدار و حضور تماشاگران اندک ایرانی که دانشجویان مقیم شهر رم بودند، از جمله حاشیه‌های مسابقه دوم ایران در تورنمنت سه جانبه رم بود.
تورنمنت سه جانبه ایتالیا سابقه‌ای چهل ساله دارد که در پایان به تیم قهرمان کاپ اهدا می‌شود.

کاروان تیم ملی والیبال نوجوانان که شامل 14 بازیکن و 8 همراه است، بعد از این تورنمنت راهی آلمان می‌شود تا در این کشور نیز علاوه بر اردوی آماده سازی چند مسابقه دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان این کشور برگزار کند.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس