کد خبر 437984
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

انتشار تصاویر یکی از هواداران گروه تروریستی تکفیری داعش که با پرچم داعش در مجاورت بنای تاریخی "بیگ بن" واقع در قلب شهر لندن پایتخت انگلستان در حال جولان در خیابانهاست جنجال زیادی در رسانه های این کشور ایجاد کرده است.

گروه بین الملل مشرق- انتشار تصاویر یکی از هواداران گروه تروریستی تکفیری داعش که با پرچم داعش در مجاورت بنای تاریخی "بیگ بن" واقع در قلب شهر لندن پایتخت انگلستان در حال جولان در خیابانهاست جنجال زیادی در رسانه های این کشور ایجاد کرده است.

پرچم داعش در کنار بیگ بن!+تصاویر

در تصاویر منتشره یکی از هواداران داعش پرچم سیاه این گروه جنایتکار را بر روی دوش خود قرار داده و در روز روشن در مجاورت ساختمان پارلمان انگلیس در خیابان در حال جولان دادن است. لازم به ذکر است که بنا بر آمارهای رسمی سازمانهای امنیتی اروپایی حدود یک سوم عناصر داعش را تروریستهای اروپایی تشکیل می دهند.

پرچم داعش در کنار بیگ بن!+تصاویر

مساجد و جامعه مسلمانان اروپا مهمترین هدف تیمهای جذب و اعزام تروریستهای تکفیری به کشورهای سوریه و عراق هستند. طی سالهای اخیر و وبوِیژه پس از وقوع چند حمله تروریستی در کشورهای فرانسه و بلژیک، ناظران و سازمانهای امنیتی اروپایی هشدارهای مکرری را نسبت به انتقال بحران تروریسم تکفیری از منطقه خاورمیانه به اروپا همزمان با بازگشت تروریستهای ارووپایی داعش و القاعده مطرح کرده اند.

پرچم داعش در کنار بیگ بن!+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 0
    از الان برای بچه هایی که در شکم زن نکاحی فراری از انگلیس هست را فکر کنم به نام ملکه انگلیس و استاد و وزیر انگلیس و استاندار ایالاتش سند زده اند.
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 0
    دختر مسیحی بدبخت که دارد عکس میگیرد و میخند نمیداند که چند ماه دیگه این افراد کله اش را همراه خانواده اش جدا میکنند و ملکه را اواره و فراری میدهند.
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 0
    به جز چند کشور اسیایی سایر ملل اصلا نمیدانند داعش چه جانوری یا چی هست؟
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 0
    وقتی دولت حرامزاده حرامزاده تولبد کنه باید در جلوی مراکز دولتی پرچم بلند کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس