کد خبر 43775
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷

شانتاژ خبري رسانه هاي عربستان کار خود را کرد و نه تنها انگشت نگاري و چشم نگاري از سعودي ها محقق نشد، بلکه بازيکنان الاتحاد در آرامش کامل و با محافظت ويژه مسير فرودگاه مهرآباد تا هتل محل اقامت را طي نمودند.

به گزارش مشرق به نقل از فردا، کاروان ورزشي تيم فوتبال الاتحاد عربستان روز گذشته وارد فرودگاه مهر آباد شد. سعودي ها در حالي پس از يک ماه شانتاژ خبري عليه ايران با سلامت کامل وارد کشورمان شدند که نحوه استقبال از آنان تفاوت هاي جالبي با آنچه در فرودگاه جده بر سر ورزشکاران ايراني آمد، داشت.

روز گذشته مسئولين باشگاه پرسپوليس در حالي نمايندگان خود را با دسته گل به استقبال سعودي ها فرستادند که بيشتر اهالي ورزش خواستار برخوردي قاطع و تلافي جويانه با کاروان ورزشي الاتحاد بودند.

در اين بين نه تنها هيچ عکس العملي نسبت به آنچه در فرودگاه جده بر سر بازيکنان پرسپوليس پيش آمد، انجام نشد بلکه استقبالي کم نظير از کاروان سعودي ها صورت گرفت.

بيش از اين انتظار مي رفت تا همانگونه که مسئولين عربستاني به انگشت نگاري و چشم نگاري از ورزشکاران ايراني پرداخته و آنها را در فرودگاه جده 9 ساعت معطل نمودند، مسئولان ايراني نيز در قبال اين بي احترامي عکس العملي نشان دهند. اما شانتاژ خبري رسانه هاي عربستان کار خود را کرد و نه تنها انگشت نگاري و چشم نگاري از سعودي ها محقق نشد، بلکه بازيکنان الاتحاد در آرامش کامل و با محافظت ماموران نيروي انتظامي مسير فرودگاه مهرآباد تا هتل محل اقامت را طي نمودند.


مقايسه تصوير آنچه در جده گذشت و آنچه در تهران به وقوع پيوست

فرودگاه جده يک روز پيش از ديدار رفت پرسپوليس - الاتحاد

مازيار زارع, عليرضا نور محمدي, حسين بادامکي و حميد علي عسگر

مازيار زارع, عليرضا محمد, عليرضا نور محمدي و جلال اکبري

 هادي نوروزي

 وحيد هاشميان

 فرودگاه مهر آباد يک روز پيش از ديدار برگشت پرسپوليس - الاتحاد

 مسئولان باشگاه پرسپوليس با رويي گشاده از نمايندگان کشوري که اين روزها شيعيان بحرين را به خاک و خون کشيده استقبال کردند. اين در حالي است که انتظار مي رفت حداقل کاروان تيم فوتبال الاتحاد بدون هيچ استقبالي با بي مهري تمام وارد فرودگاه مهرآباد شده و به هتل محل اقامت خود بروند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس