مسئول مؤسسه فرهنگي ـ‌ هنري «ايمان جهادي» گفت: دو کتاب جديد اين مؤسسه با عنوان‌هاي «تا خميني شهر» و «شيداي ولي» با محوريت ابعاد شخصيتي و زندگي جهادگر بشاگرد مرحوم عبدالله والي در نمايشگاه کتاب حضور مي‌يابد.<BR> <BR>

به گزارش مشرق، محمدشيخ‌فر مسئول غرفه مؤسسه فرهنگي ـ هنري «ايمان جهادي» در خصوص برنامه‌هاي حضور اين مؤسسه در بيست‌و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران اظهار داشت: مؤسسه فرهنگي ـ هنري «ايمان جهادي» با ارائه کتاب‌هاي «تاخميني شهر» و جلد نخست مجموعه «شيداي ولي» در نمايشگاه کتاب سال جاري حضور مي‌يابد.

وي در ادامه افزود: جلد دوم کتاب «شيداي ولي» با پرداختن به زندگي مرحوم «عبدلله والي» جهادگر خستگي‌ناپذير بشاگرد و خاطرات اقدامات‌ جهادگرانه وي در اين منطقه محروم در دست تأليف است.

شيخ‌فر يادآور شد: مرکز «صهبا» از ديگر مؤسسات فرهنگي است که با ارائه کتاب «بصيرت استقامت» و 4 نرم‌افزار از بيانات، تصاوير، احکام و خطبه‌هاي نماز جمعه مقام معظم رهبري در بيست‌و‌چهارمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب با مؤسسه فرهنگي هنري «ايمان جهادي» همکاري مي‌کند.

مسئول غرفه مؤسسه فرهنگي ـ هنري «ايمان جهادي» گفت: نخستين جلد از مجموعه کتاب‌هاي «شيداي ولي» حاصل بيش از دو سال کار کميته انتشارات و تبليغات مؤسسه «ايمان جهادي» است که به روايت زندگي حاج عبدالله والي از سال 61 هنگام ورودش به بشاگرد تا سال 66 مي‌پردازد؛ اين 5 سال، دوراني است که مرحوم والي در اوج غربت و کمبودهاي گوناگون، گام‌هاي اساسي براي آباداني مادي و معنوي بشاگرد برداشته شده است.

وي ادامه داد: مطالب کتاب در عين جذابيت متن، کاملاً مستند و عمده آنها به نقل از نزديکان حاج عبدالله يا اسناد به‌ جا مانده از آن زمان روايت شده‌اند. در انتهاي کتاب 30 سند و 201 عکسِ مربوط به بازه زماني مطالب کتاب آورده شده است. اين تصاوير با کمک متن، چهره واضحي از اين دوره حيات «حاج عبدالله والي» براي خواننده ترسيم مي‌کند.

شيخ‌فر با اشاره به ديگر اثر تازه منتشر شده اين مؤسسه اظهار داشت: کتاب «بصيرت استقامت» برگرفته از مجموعه بيانات مقام معظم رهبري پيرامون بصيرت و استقامت است از ابتداي انقلاب اسلامي تاکنون است که در بيست‌وچهارمين نمايشگاه کتاب ارائه مي‌شود.

وي گفت: در اين کتاب ضميمه‌اي تحت عنوان «فتنه» قرار دارد که به توصيف شرايط فتنه در سخنان معظم‌له مي‌پردازد. اين کتاب به مناسبت نخستين سالگرد نماز جمعه ماندگار 29 خرداد 88 توسط مؤسسه «ايمان جهادي» منتشر شده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس