کد خبر 436900
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

سرمربی تیم ملی پرو پس از برد دو به صفر تیمش مقابل پاراگوئه در دیدار رده‌بندی گفت که تیمش شخصیت قهرمانی داشت.

به گزارش مشرق، بامداد امروز و در دیدار رده‌بندی مسابقات کوپا آمریکا 2015،‌ پرو مقابل پاراگوئه قرار گرفت که در نهایت توانست این تیم را با نتیجه دو به صفر شکست دهد.

ریکاردو گارکا سرمربی تیم ملی فوتبال پرو پس از این دیدار ادعا کرد که تیمش شخصیت و صلاحیت قهرمانی در این رقابت‌ها را داشت.

این سرمربی آرژانتینی همچنین گفت: هر بازی‌ای که داریم، برای ما ویژگی‌ و ارزش خاص خود را دارد، زیرا در واقع با این لباس یک کشور را در عرصه جهانی نمایندگی می‌کنیم. ما فرصت به پایان رساندن در موقعیت بهتری را داریم. ما این‌جا بازیکنانی با ویژگی‌های خوب داریم. این یک عامل کلیدی به شمار می‌رود که بازیکنانم انگیزه فراوانی برای جایگاهی که سال‌ها بر آن‌‌ها سلب شده را می‌خواهند باز یابند.

او تاکید کرد: برای ما و پاراگوئه‌ای‌ها مهم بود که در کوپا آمریکا نمایشی قوی ارائه دهیم زیرا هر دو طرف از توانایی‌های خوبی بهره‌مند بوده‌اند. برای هر دو تیم مهم بوده که نمایشی خوب ارائه دهند که این در واقع می‌‌تواند به مثابه شروعی خوب برای دریافت جواز حضور در جام‌جهانی نیز باشد. ما باید پس از 36 سال، این امتیاز حضور در بزرگ‌ترین نمایش جهانی ورزش را دریافت کنیم. هویت مهم است. البته من ادعای احیای هویت فوتبال پرو را ندارم اما خوشحالم که توانستم در آن نقش کوچکی داشته باشم. به همه هواداران‌مان از همین‌ جا وعده می‌دهم که نمایش درخوری را در راه جام جهانی عرضه کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس