کد خبر 436880
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

رئیس کمیته ملی المپیک از مبارزات جانانه و دیدنی تیم ملی والیبال در رقابت‌های لیگ جهانی تشکر کرد.

به گزارش مشرق، در متن پیام تقدیر و تشکر کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به تیم ملی والیبال آمده است:

 مبارزات دیدنی و جانانه غیور مردان تیم ملی والیبال کشورمان برابر رقبای قدرتمند جهانی که از سابقه دیرینه ای در این عرصه برخوردارند مایه مباهات و غرور ملی هر ایرانی در جای جای جهان شد تا امروز جهانیان حتی به رغم عدم صعود این تیم به دور نهایی لیگ جهانی؛ به والیبال ایران احترام گذاشته و نگاه متمایزی داشته باشند.

 بدون تردید تلاش های اعضای تیم ملی والیبال در رقابت های لیگ جهانی و مبارزه تا آخرین نفس و رمق برای پیروزی کشورمان برابر حریفان قدرتمند، نشان از غیرتمندی و توانمندی فرزندان این رمز و بوم دارد. مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز قدر شناس زحمات و تلاش های این عزیزان هستند و مطمئنا عدم راه یابی این تیم پرامید به دور نهایی لیگ چیزی از ارزش های فنی آنان کم نخواهد کرد.

بر خود وظیفه دانستم مراتب حق شناسی و سپاس خود را از تیم ملی والیبال بجا آورده و این اطمینان را بدهم که  از این پس مردم و مسئولان میهن عزیزمان و از جمله کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه ای از تیم ملی والیبال جهت کسب سهمیه المپیک ریو 2106 که مهمترین میدان و هدف اصلی مجموعه والیبال است خواهد داشت تا باز هم همچون گذشته شاهد افتخار آفرینی شما عزیزان در میادین دیگر باشیم.

 کیومرث هاشمی

رئیس کمیته ملی المپیک

منبع: سایت کمیته ملی المپیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس