کارمندان بنیاد شهید این استان بعد از اقامه نماز ظهر به صورت ردیفی در نماز خانه می خوابند و کار نمی کنند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، یک جانباز دفاع مقدس از یکی از استان های مرکزی کشورمان اظهار داشت: کارمندان بنیاد شهید این استان بعد از اقامه نماز ظهر به صورت ردیفی در نمازخانه می خوابند و کار نمی کنند.

وی در اینباره افزود: چند روز پیش برای انجام کاری مربوط به وام به بنیاد شهید مراجعه کردم و چون وقت نماز بود ابتدا به نمازخانه رفته و نماز ظهر را خواندم اما متوجه شدم که ریاست بنیاد در اتاقش نماز می خواند و به نماز خانه نیامده است. و به همین دلیل به طبقه بالا رفته و بعد از توضیح مشکل وامم به مدیر کل که نتیجه ای در بر نداشت دوباره به نمازخانه امدم تا نماز عصر را بخوانم که متوجه شدم نماز خانه تبدیل به اتاق خواب شده و کارمندان بنیاد شهید دور تا دور نماز خانه به خواب رفته اند.

جانباز دفاع مقدس ادامه داد: درست است که ماه رمضان است و کارمندان هم روزه دارند اما این شرایط برای همه مردم در همه ارگان های دولتی و حتی مشاغل آزاد وجود دارد. اما اینکه کارکنان آن هم به تعداد 30 نفر همزمان در نمازخانه می خوابند و کار مردم را راه نمی اندازند موضوع ساده ای نیست که بتوان به راحتی از کنارش گذشت.

وی تأکید کرد: مدیران بالادستی بنیاد شهید باید بیش از این نسبت به عملکرد کارکنان این نهاد که وظیفه خدمت رسانی به خانواده شهدا را بر عهده دارد نظارت کند.

این جانباز دفاع مقدس تصاویر خوابیدن کارکنان بنیاد شهید را نیز با دوربینش گرفته است تا برای پیگیری مدیران به عنوان سند نزد خود نگه دارد.
*شهدای ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس