کد خبر 436048
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

وزیر ارتباطات گفت: در دولت یازدهم تعرفه اینترنت موبایل به اندازه‌ای کاهش پیدا کرد، تا همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

 به گزارش مشرق، محمود واعظی در مراسم توسعه لایه انتقال شبکه اظهار داشت:‌ در دولت یازدهم تعرفه اینترنت موبایل آن قدر کاهش پیدا کرد که همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:‌ همچنین تعرفه اینترنت خانگی از محل اینترنت زیرساخت (سهم دولت)، 20 درصد کاهش یافت تا استفاده از اینترنت خانگی فراگیرتر شود.

وی وعده داد زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات تا پایان امسال توسط وزارت ارتباطات آماده شود و پس از آن مسئولیت سایر بخش‌ها برای تولید محتوا آغاز می‌شود.

واعظی گفت:‌ در دولت یازدهم تعداد اپلیکشن‌های ایرانی 10 هزار عدد بود که اکنون به 25 هزار اپلیکیشن افزایش یافته و نشان از رشد تولید محتوا در کشور دارد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: مصمم هستیم که دولت همراه را در این دوره ریاست جمهوری ایجاد کنیم تا مردمی که اغلب اکنون از تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کنند، بتوانند تمام امور دولتی را نیز از طریق تلفن همراه دریافت کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 0
    تعداد برنامه های موبایل چه ربطی به دولت داره مسخره!؟؟؟؟؟
  • شاغلام ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    معمولا دولت مردها بازی با آمار ویا تفسیر آن به نفع دولت خودشان را خوب بلدند! همیشه یکی از مستقل ترین صنایع، صنعت آی تی بوده که تنها لطفی که این حضرات می توانند در حق آن کرده باشند این است که با اعمال محدودیت در اینترنت مانع پیشرفت آن نشوند ... حمایت پیشکش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس