نماینده مردم همدان در مجلس گفت: یک قطعه سنگ داغ پوشانده شده با دوده و وزنی حدود یک کیلوگرم، صبح شنبه به بام یک واحد مسکونی در شهرستان "فامنین" برخورد کرد.

به گزارش مشرق، ابراهیم کارخانه ای نماینده مردم همدان با اشاره به جزئیات برخورد یک قطعه سنگ به منزل مسکونی در شهرستان فامنین همدان، اظهار داشت: ساعت 8 صبح شنبه 6 تیرماه یکی از ساکنین شهر "فامنین" متوجه می شود ضربه سنگینی به پشت بام منزل اش وارد شده است.

وی از ورود ستاد بحران و فرمانداری شهرستان فامنین برای تکمیل اطلاعات خبر داد و گفت: سقوط شهاب سنگ جز حوادث غرمترقبه است که برخورد آن با زمین یک مورد استثنا است، سابقه برخورد چنین سنگ هایی را در بیابان ها و مناطق غیر مسکونی در کشور داشته ایم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: تکه ای از سنگ نزد اساتید زمین شناسی همدان قرار گرفت که پس از بررسی آن را شهاب سنگ آسمانی تعیین کردند.این تکه سنگ در اختیار صاحب خانه است. اما اساتید زمین شناسی در مرحله آنالیز آن هستند.

کارخانه ای ادامه داد: یک قطعه سنگ داغ که با دوده پوشانده شده و وزنی حدود یک کیلوگرم دارد از ایزوگام عبور کرده و به بافت سنگی پشت بام رسیده اما از آن عبور نکرده است.

کارخانه ای در پایان اضافه کرد: به طور طبیعی جو زمین مانع ورود اشیاء کرات دیگر به داخل زمین می شود و نمی توان برای آن پیش بینی و یا تمهیداتی را فراهم کرد.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جوان همدانی ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    0 0
    اقای کارخانه ای ممنون از تایید شما.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس