کد خبر 435581
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: به خداوندی خدا مذاکره‌ای با سیدجلال حسینی نداشته‌ایم.

به گزارش مشرق، علی نظری جویباری در خصوص اتفاقات امروز (سه‌شنبه) باشگاه استقلال که بار دیگر شهرداری برای پلمب این باشگاه تاکید داشت گفت: اینجا باشگاه فرهنگی ورزشی است اما نمی‌دانم چرا شهرداری دست روی این مکان گذاشته است در حالی که منطقه 2 باید برای گسترش فعالیت‌های ورزشی به ما هم کمک هم کند.

وی درباره اینکه مسئولان شهرداری اعلام کردند می‌خواهند با مالک باشگاه صحبت کنند که مالک باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم فدراسیون فوتبال است، گفت: بله مالک فدراسیون فوتبال است چون آن موقع که این دو باشگاه خریداری شد هر کسی ملکی داشت می‌فروخت و آن زمان آقای دادکان هم لطف کرد و باشگاه استقلال هم مقداری پول را تهیه کرد تا این ساختمان را بخریم. این ساختمان برای باشگاه استقلال است و خریداری شده که برای آینده باشگاه بماند. حالا ما مانده‌ایم که چه کار کنیم، انگار تکلیف کل املاک تهران مشخص شده و فقط باشگاه استقلال مانده است.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که از نقل و انتقالات باشگاه چه خبر و تکلیف سایر بازیکنان این تیم چه شده است، گفت: می‌خواهند باشگاه را پلمپ کنند آن وقت شما از نقل و انتقالات می‌پرسید؟ باید بگویم در نقل و انتقالات خوب پیش رفته‌ایم و 70 تا 80 درصد خواسته‌های کادرفنی را برآورده کرده‌ایم. 20 درصد باقی‌مانده هم در حال مذاکره با باشگاه هستند تا تمام خواسته‌های مظلومی در نقل و انتقالات صورت بگیرد.

نظری جویباری درباره حضور رحمتی که باعث شد فروزان از لیست باشگاه استقلال خارج شود، گفت: محسن فروزان در لیست مازاد پرویز مظلومی قرار گرفته و منتظریم او تیم فصل آینده‌اش را انتخاب کند و ما هم کمک خواهیم کرد تا به راحتی  از استقلال جدا شود. قرار نیست ما کسی را بیرون کنیم بلکه بازیکنانی که کادرفنی به آنها نیاز ندارد در لیست فروش قرار می‌گیرند تا آینده‌شان حفظ شود.  فروزان هم بازیکن معمولی نیست و ما هم توانایی‌های او را انکار نمی‌کنیم. اگر هم قصد جدایی نداشته باشد موظف هستیم طبق قرارداد پول او را بدهیم و فروزان بالای سر ما خواهد بود اما از لیست تیم خارج می‌شود.

وی ادامه داد: فروزان جوان آینده‌داری است که فصل قبل کمک زیادی به تیم کرد، حیف است که بگذاریم این جوان با استعداد بدون تیم بماند و مطمئنا باید برای پیشرفت به تیم‌های دیگر برود تا 2-3 سال دیگر به استقلال بازگشته و به تیمش کمک کند.

«هنوز تکلیف امید ابراهیمی، خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده مشخص نشده است، مذاکرات با این بازیکنان چطور پیش رفته است؟» عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال گفت: با ابراهیمی صحبت کرده‌ایم و او امروز به باشگاه می‌آید، روز گذشته هم صحبت‌هایی با هاشم بیک‌زاده داشتیم که این صحبت‌ها خوب پیش رفته است و به نتایجی رسیده‌ایم. امروز و فردا تکلیف خسرو حیدری مشخص می‌شود و مطمئن باشید تا روز پنجشنبه نقل و انتقالات باشگاه را نهایی خواهیم کرد و همه بازیکنان را به تمرینات می‌فرستیم.

نظری جویباری درباره اینکه تکلیف حضور سیدجلال حسینی در استقلال به کجا رسید و باشگاه استقلال چه مذاکراتی با این بازیکن داشته است، خاطرنشان کرد: نه من و نه سیدجلال صحبتی با یکدیگر نکرده‌ایم و تماسی بین ما ردوبدل نشده است، به خداوندی خدا مذاکره‌ای با سیدجلال حسینی نداشته‌ایم.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات 90 درصد تیم را می‌بندیم و چارچوب اصلی را حفظ خواهیم کرد تا در صورتی که سرمربی تیم در جایی ضعف دید بتوانیم با جذب بازیکن خارجی ضعف‌ها را بپوشانیم. برای نقل و انتقالات خارجی فرصت داریم و اگر مظلومی به این جمع بندی برسد که تیم کاستی دارد اعلام خواهد کرد  و ما با بازیکنان قرارداد می‌بندیم.

نظری جویباری با اعلام این خبر که پیش‌قسط بازیکنان ورودی استقلال پرداخت شده است، اظهار داشت: همه آن بازیکنانی که به تازگی جذب تیم شده‌اند دریافت‌هایی از باشگاه داشته‌اند و ما سعی کردیم پولی که در دست داریم به صورت عادلانه بین همه بازیکنان تقسیم کنیم تا هفته آینده نیز بخشی از پول بازیکنان قدیمی‌مان را پرداخت خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص وضعیت امیرحسین صادقی با تیم استقلال و اینکه گفته می‌شود او هم در لیست مازاد قرار دارد، گفت: امیرحسین صادقی کاپیتان و بازیکن ملی‌پوش تیم استقلال است که در خصوص او مظلومی تصمیم می‌گیرد. من چیزی درباره این بازیکن نمی‌گویم اما صادقی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و هر تصمیمی که لازم باشد مظلومی می‌گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس