کد خبر 435289
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

یک رسانه آمریکایی به تشریح ویژگی های طرح جایگزین آمریکا در صورت شکست مذاکرات هسته ای با ایران پرداخت.

به گزارش مشرق، رسانه آمریکایی بلومبرگ در گزارشی به تشریح وضعیت حاکم موجود بر مذاکرات هسته ای بین ایران و گگروه 1+5 و شکاف های موجود ببین طرف های مذاکره پرداخته و خواستار داشتن طرح جایگزین از سوی جان کری وزیر خارجه آمریکا در صورت دست نیافتن به توافق شد.

در این گزارش از جان کری خواته شده است تا بر کسب اطمینان درباره حمایت کشورهای دیگر از تشدید تحریم های ایران متمرکز شود.

نویسنده موثرترین تحریم ها علیه ایران را تحریم ههای اتحادیه اروپا دانسته و بر لزوم همراه کردن اروپا با آمریکا در تشدید احتمالی تحریم ها تاکید می کند.

در ادامه از وزارت خارجه آمریکا خواسته شده است تا چین، روسیه و هند را هم به نقض نکردن تحریم ها تشویق کند که لازمه این کار ر صبر و حوصله کنگره آمریکا خوانده شده است.

نویسنده در بخشی از این گزارش مدعی شده است که ایران تمایل دارد برای توسعه برنامه هسته ای خود میز مذاکرات را ترک کند که اقدام عجولانه کنگره در اعمال تحریم های جدید این فرصت را به ایران خواهد داد و همچنین موجب خواهد شد تا اجماع متحدان آمریکا برای تشدید تحریم ها و فشار بر ایران کار سختی شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    مرگ یک بار وشیون یک بار ما 34 ساله تحریمیم .8 سال هم جنگیدیم .دشمنان ایرلن بخوبی میدانند اگر از داخل کشور ملت باهم منسجم باشد اونها هیچ کاری نمی توانند بکنند فقط دست دزدها و رانت خوارها را اگر کوتاه کنید تا 100سال دیگه تحریم اثر نخواهد داشت
  • ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    هرگز یهود و نصارا از شما راضی نمی شوند تا شمارا از دینتان خارج کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس