تیم ملی بسکتبال جوانان ایران فردا سه شنبه در سومین بازی خود در جام جهانی یونان به مصاف کرواسی می‌رود.

به گزارش مشرق، تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در دو بازی اول خود  در جام جهانی 2015 یونان مقابل آمریکا و مصر به میدان رفت که هر دو مسابقه را با شکست پشت سر گذاشت.

تیم ملی ایران در بازی اول نمایش نسبتا خوبی مقابل آمریکا داشت و حتی یک کوارتر نیز با این تیم مساوی کرد، اما در نهایت 83 بر 53 شکست خورد، اما در مسابقه دوم که شب گذشته مقابل مصر برگزار شد انتظار  پیروزی از ملی پوشان ایران می‌رفت، اما عملکرد بسیار ضعیف در کوارتر دوم تیم کشورمان را تا انتهای مسابقه به سمت باخت هدایت کرد. هرچند در اواخر مسابقه به بازی بازگشتیم و شانس برد هم داشتیم، اما تابلوی سالن نتیجه 62 بر 59 را به سود مصر نشان داد.

ملی پوشان کشورمان امروز با قرعه استراحت روبرو هستند و فردا مقابل تیم قدرتمند کرواسی به میدان می‌روند. کروات‌ها در مسابقه اول مصر را شکست دادند و شب گذشته 103 بر 81 نتیجه را به آمریکا واگذار کردند. نکته مهم اینکه «دراگون بندر» یکی از بازیکنان اصلی کرواسی پس از بازی با مصر به دلیل درگیری با مسئولان این تیم و سرپیچی از دستورات اردو را ترک کرد و به کشورش بازگشت.

هرچند شانس پیروزی مقابل کرواسی در بازی فردا کم است، اما انتظار می‌رود پس از پشت سر گذاشتن دو بازی ملی پوشان کشورمان عملکرد خوبی را مقابل قهرمان اروپا از خود به نمایش بگذارند.

*جدول رده بندی گروه A:

1- آمریکا 2 بازی، 2 برد، 4 امتیاز

2- کرواسی 2 بازی، 1 برد، 1 باخت، 3 امتیاز

3- مصر 2 بازی، یک برد، یک باخت، 3 امتیاز

4- ایران 2 بازی، 2 باخت، 2 امتیاز
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس