رئیس کمیته مسابقات گفت: ما مجری هستیم و اینکه بخواهد بازی‌ها متوقل شود باید از مراجع بالاتر به ما اعلام می‌شد.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان در خصوص اینکه گفته می‌شود سرپرستان تیم‌ها نباید به بالای 50 سال سن داشته باشند اظهار داشت: چنین مسئله‌ای وجود ندارد و سرپرست تیم‌ها می‌توانند در هر سنی در تیم‌ها حاضر شوند.

وی در مورد اینکه اعلام شده احتمال دارد تاریخ نقل و انتقالات تغییر کند و آیا با این موضوع شروع لیگ هم به تأخیر خواهد افتاد، گفت: من روز گذشته مرخصی بودم و اطلاع دقیقی از مسائل ندارم اما آن چیزی که مشخص است این است که شروع لیگ تغییر نخواهد کرد.

رئیس کمیته مسابقات در مورد مصاحبه علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف مبنی بر اینکه کمیته مسابقات باید جلوی بازی‌های پلی آف را می‌گرفت و چرا این کار را نکرده است، تأکید کرد: من نمی‌دانم آقای صالحی چه چیزی گفته است اما کمیته مسابقات مجری است و اگر به ما اعلام می‌کردند که جلوی مسابقات پلی‌آف را بگیریم قطعا این کار را می‌‌کردیم.

بهروان در مورد اینکه آیا کمیته استیناف هم می‌توانست چنین موضوعی را اعلام کند، تصریح کرد: ما برنامه مسابقات را به تمامی ارکان فدراسیون اعلام می‌کنیم. کمیته استیناف، کمیته انضباطی و هر مرجعی در این باره می‌توانست به ما بگوید بازی‌ها را متوقف کنیم. مگر آنها اطلاع نداشتند که بازی پلی‌آف برگزار می‌شود؟! خیلی راحت می‌توانستند به ما اعلام کنند که ما جلوی بازی‌ها را بگیریم.

وی در مورد اینکه در صورت تغییر نتیجه بازی چه راهکاری وجود خواهد داشت، گفت: بستگی دارد که نوع رأی چگونه باشد. ما باید رأی که صادر شد موارد را بررسی کنیم تا ببینیم شرایط چگونه است.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص مجوز حرفه‌ای‌گری باشگاه ها یادآور شد: ما مجوز حرفه‌ای‌گری را هر سال بررسی می‌کنیم و اینگونه نیست که اگر باشگاهی 5 سال پیش مجوز حرفه‌ای‌گری گرفت دیگر شرایط آن را بررسی نکنیم. این مجوز برای همیشه نیست. وضعیت تیم‌ها را بررسی می‌کنیم و پس از آن بار دیگر مجوز حرفه‌ای خواهیم داد که هم‌اکنون مشغول این کار هستیم.

بهروان در مورد اینکه احتمال دارد باشگاه‌هایی مجوز حرفه‌ای‌گری دریافت نکنند، تأکید کرد: بله،‌این احتمال وجود دارد و اگر این اتفاق بیفتد این باشگاه‌ها نمی‌توانند در آسیا حاضر شوند و از یکسری مزایا هم محروم خواهند شد. همچنین فوتبال ما هم نمره کمتری خواهد گرفت و در سهمیه‌ ما تأثیر خواهد داشت. فوتبال یک مجموعه است که عملکرد تمام ارگان‌ها و افراد در آن باید خوب باشد.

وی در مورد اینکه با حضور شفیع‌زاده‌ها با توجه به بدهی‌هایی که دارند مخالفت شده، گفت: من اطلاعی از این مخالفت ندارم اما بدیهی است که تیمی که می‌خواهد در لیگ حاضر شود باید وضعیت بدیهی آن مشخص باشد و تیم بدون مشکلات مالی در لیگ حاضر شود. باید فکر عاقلانه‌ای کرد و همه مسائل را مدنظر گرفت.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص اینکه تاج اعلام کرده سه تیم اهوازی نمی‌توانند در لیگ حاضر شوند، گفت: ما در برنامه‌ریزی مطمئنا به مشکل می‌خوریم. زمانی که دو تیم از یک شهر حضور داشته باشند می‌توانیم میزبانی بازی‌ها را یک هفته در میان برای تیم‌ها قرار دهیم اما وقتی سه تیم حضور داشته باشند نمی‌توان این مسئله را اجرایی کرد.

وی در مورد اینکه آیا باید یک تیم اهوازی به استان دیگری واگذار شود، تصریح کرد: استان دیگر که خیر اما باید ورزشگاه تختی اهواز تجهیز شود تا بتوان بازی‌های یکی از تیم‌ها را در این ورزشگاه انجام داد. دو تیم در ورزشگاه غدیر بازی کنند و یک تیم دیگر در ورزشگاه تختی بازی‌هایش را انجام دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس