کد خبر 433907
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: اگر بازیکن بومی از ترکیب دو تیم گسترش و تراکتور کنار گذاشته شود، حتما وضعیت آنان را برای حضور در سیاه‌جامگان بررسی می‌کنم.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی در خصوص اخبار مرتبط با جذب بازیکنان تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد توسط تیم سیاه‌جامگان برای استفاده در فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال، اظهارکرد: لیست برخی از بازیکنان مدنظرم را جهت مذاکره به مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان داده‌ام و فعلا قصد جذب بازیکنی از تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد ندارم، اما اجازه فرصت سوزی به فوتبال آذربایجان نمی‌دهم، اگر بازیکنی بومی از ترکیب این دو تیم کنار گذاشته شود با توجه به پتانسیلی که فوتبالیست‌های آذربایجانی دارند حتما شرایط و وضعیت آن‌ها را برای جذب بررسی خواهم کرد و اجازه فرصت سوزی را به فوتبال آذربایجان نخواهم داد ولی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جذب آن‌ها ندارم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان در خصوص بازیکنانی که توسط این باشگاه جذب شدند، تصریح کرد: جا دارد از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان بابت همکاری فوق‌العاده‌ای که داشتند و دارند تشکر ویژه کنم چرا که با اینکه صبح روز گذشته لیست برخی از بازیکنان مد نظرم را به باشگاه ارائه دادم، بلافاصله نسبت به جذب آن‌ها اقدام شد و در کمتر از 12 ساعت قرارداد این بازیکنان منعقد شد.

خطیبی در مورد جذب سعید مهدی‌پور اضافه کرد: من تاکید می‌کنم که فعلا هیچ برنامه‌ای برای جذب بازیکنان تراکتورسازی و گسترش فولاد ندارم ولی این به آن معنی نیست که بازیکنی از خطه آذربایجان جذب نخواهیم کرد. سعید مدافع خوب و آینده داری است که سابقه شاگردی من در گسترش فولاد را دارد و ما این بازیکن را از صبای قم جذب کردیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس