کد خبر 433873
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

عباس عبدی می‌گوید حمایت خانوادگی از مهدی هاشمی، باعث ضربه‌پذیری تمام خانواده می‌شود.

به گزارش مشرق، یورو نیوز فارسی ضمن مصاحبه با عبدی به بررسی محکومیت ۱۰ سال زندان مهدی هاشمی (به خاطر اختلاس و جعل و ارتشا و جرایم امنیتی) پرداخت.

عبدی درباره این ادعا که برخورد با مهدی هاشمی برای زدن پدر وی است می‌گوید: این مسئله دو سویه است. اگر فرزند من از موقعیت من استفاده کند و در موقعیت امنی قرار بگیرد در آن صورت طبیعی است روزی که بخواهند مرا هدف قرار دهند با فرزندم برخورد می‌کنند. اگر از ابتدا پرونده «مهدی» هاشمی مانند هزاران پرونده دیگر رسیدگی می‌شد، محکومیت یا تبرئه او ربطی به خانواده‌اش نداشت ولی هنگامی که خانواده سعی می‌کند آن را به خود ربط دهد و فارغ از محکوم بودن یا نبودن فرد سعی می‌کنند حمایتش کنند، باید تبعات محکومیت را هم متوجه شوند.

وی می‌افزاید: اعضای خانواده آقای هاشمی، برخوردشان به شکل «یک خانواده» است. بنابراین هم نان یکدیگر را می‌خورند و هم چوبش را. اعضای خانواده هاشمی بیش از آنکه به عنوان فرد مطرح باشند خود را به شکل خانواده در برابر جامعه قرار می‌دهند و این ضربه‌پذیری آنان را به شدت افزایش می‌دهد.

عضو سردبیری روزنامه توقیف شده سلام درباره اظهارات اخیر هاشمی علیه اتهامات دولت قبل و شائبه اینکه به خاطر پرونده اتهامات مهدی هاشمی آن حرف‌ها را زده، گفت: «بهتر بود آقای هاشمی مسئله مهدی را از خود جدا می‌کرد و بعد به این موضوعات می‌پرداخت. در آن صورت اثرگذاری بهتری داشت. آقای هاشمی این حرف‌ها را می‌زند ولی مسئله این است که چه کسی باید به آن رسیدگی کند؟ همان دستگاهی که پسرش را محکوم کرده؟ پس یا باید این محکومیت را بپذیرد یا به طور کلی دستگاه قضایی را زیر سؤال ببرد. اگر عملکرد دستگاه قضایی [در محکومیت برخی مدیران دولت سابق] را بپذیرد باید حکم پسرش را هم قبول کند.»

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    حرف حساب
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    حرف حساب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس