جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلبان که همواره هزینه‌های خود را از جیب مفسدان اقتصادی تامین کرده است، برای انحراف اذهان عمومی از ملزم شدن ایران به پرداخت جریمه کرسنت، طی روزهای اخیر یک دروغ بزرگ دیگر را منتشر کرد!

به گزارش مشرق، سایت جهان نیوز با اشاره به ادعای گم شدن دکل نفتی نوشت: اولا که این ماجرا خبر جدیدی نیست که بعضی انگار فساد تازه‌ای کشف کرده‌اند. این ماجرا سال گذشته هم مطرح شده بود و مدتی این مسئله را در بوق و کرنا کردند و ماجرا نیز اصلا این‌طور که الان می‌گویند، نیست یعنی دکلی در داخل کشور نبوده که گم شود بلکه یک شرکت ایرانی یک دکل نفتی از یک شرکت خارجی خریداری کرده و پول آن را هم پرداخته و موعد تحویل دکل نیز سال 92 بوده اما در موعد مقرر یعنی سال 92 دکلی تحویل شرکت ایرانی نشده است! از سال گذشته نیز نهادهایی در حال پیگیری این مسئله هستند که ببینند اصل ماجرا چه بوده  اکنون نیز یک سال از مطرح شدن داستان سرنوشت نامعلوم دکل 87 میلیون دلاری می‌گذرد. (این هم منبع: tr.im/1b36N)
ثانیا ما رسانه‌ای‌ها تکنیک‌های جنگ روانی را می‌دانیم و خوب می‌فهمیم تکنیک برجسته‌سازی چیست و چه فوایدی برای جریانات سیاسی دارد. آن دوستانی هم که آشنایی خاصی با مبحث رسانه ندارند، بدانند که تکنیک برجسته‌سازی یعنی بزرگ‌نمایی یک مسئله برای دیده نشدن مسئله یا مسائلی دیگر! حالا وقتی وزیری که از مقصران پرونده فساد کرسنت است، مدتی پس از گاف وزیر ارشاد در اعلام جریمه 13 میلیارد و 850 میلیون دلاری ایران در پرونده کرسنت و نیز قطعی شدن محکومیت متهم اصلی پرونده کرسنت یعنی مهدی هاشمی رفسنجانی، دوباره ماجرای دکل نفتی را آن هم در قالب یک فساد تازه کشف شده مطرح می‌کند و یک طیف خاص نیز در حجم گسترده‌ای به آن می‌پردازد، مشخص است که چه سیاستی پشت آن قرار دارد!
جهان‌نیوز خاطرنشان کرد: علی‌ایحال سرانجام دکل 87 میلیون دلاری باید مشخص شود و هر کسی که در این زمینه مقصر است، باید به تیغ مجازات سپرده شود؛ هر کس هم می‌خواهد، باشد؛ کسی در این مسئله شک و تردیدی ندارد اما خوب است آنهایی که چشم تیزبین‌شان 87 میلیون دلار این دکل نفتی را می‌بیند اما 13 میلیارد و 850 میلیون دلار جریمه فساد کرسنت را نمی‌بیند، بدانند که با جریمه کرسنت می‌توان 159 دکل نفتی خریداری کرد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • جمال ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    مگه ی شه دکل با تمام متعلغاتش گم شده!
  • ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 0
    تازه متوجه شديد كه اين جنگ رواني توسط متهمين كرسنت بپا شده ؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس