ماه عسل هنوز به روز سوم پخش نرسیده، مبتلا به حاشیه دیگری می‌شود؛ خبر دستمزد علیخانی در نخستین شماره هفته‌نامه تازه‌وارد منتشر می‌شود. روز گذشته موضوع طراحی دکور چالش دیگری را برای ماه‌عسل رقم زد. سپس با انتشار عکسی در فضای مجازی و مقایسه دکور این برنامه با کنسرت یک خواننده بدنام فرنگی، تصاویری غیر مرتبط با دکور ماه‌عسل مونتاژ و در سطح وسیع منتشر شد.

گروه فرهنگی مشرق - امسال برنامه ماه عسل نسبت به سالهای قبل با جنجال بیشتری آغاز شد. اگرچه بعضی سوژه های این برنامه نسبت به سال های قبل با افت چشمگیری مواجه بوده است؛ اما به نظر می رسد فضای این انتقادات منطقی و طبیعی نیست.

حالا باید در مواجه با هجمه های غیرقابل اعتنا، این پرسش را مطرح کرد که برنامه ای که محتوای آن با همه کاستی ها و اشتباهات، جای خالی اش در رسانه ملی حس می شود چرا در همان آغاز، با این همه حواشی ریز و درشت مواجه می شود. پخش نخستین برنامه ماه عسل با توجه به اینکه مجری برنامه حرکت انتحاری جوانک عاشق‌پیشه را توسط چند زوج دیگر مورد بررسی و قضاوت قرار داد ناگهان با حواشی غلیظ و پررنگی مواجه می شود.

چه کسی حمله به «ماه عسل» را مدیریت می‌کند؟

یکی از روزنامه های فرهنگی صبح تیتر و عکس نخست خود را به نخستین برنامه ماه عسل اختصاص داد و حواشی آنرا چند برابر برجسته کرد. به نظر می رسد تمام یا اغلب این فضاسازی ها حاصل هدایت و مدیریت یکی از مجری های سابق صداوسیماست که حالا شبکه ای عنکبوتی از بعضی روزنامه ها و سایت های فرهنگی و افراد متنفذ تشکیل داده است و از این شبکه برای برآورده شدن امیال و اغراض و منافع شخصی اش بهره می برد. سردسته باند عنکبوتی حالا با تمام قوا روی برنامه " هفت " تمرکز کرده است و برای نشستن روی کرسی این برنامه از هیچ تلاش و تخریبی فروگذاری نمی کند. وی عقیده دارد قبل از اینکه روی کرسی هفت بنشیند باید از روی فرش قرمز تخریب همکارش عبور کند و به واسطه ارتباطات رسانه‌ای خارج از مجموعه صدا و سیما علیخانی مورد هدف قرار می‌دهد.

ماه عسل هنوز به روز سوم پخش نرسیده، مبتلا به حاشیه دیگری می شود. خبر دستمزد علیخانی در نخستین شماره هفته‌نامه جدید الورود منتسب به یک سایت جنجالی سیاسی منتشر می شود. اخباری منتشره در مورد دستمزد میلیاردی علیخانی منطق و سندی ندارد و تنها بر اساس استدلال های کاملا سطحی و غیر کارشناسانه به نگارش درآمده است. این هفته‌نامه تازه وارد که البته با شبکه عنکبوتی مرتبط نیست و گردانندگانش سایتی جنجالی سیاسی را با مشی خاصی  اداره می کنند در متن منتشر شده اعلام می کنند، انتشار اسنادي از قرار دادهاي مالي اين برنامه تلويزيوني و نحوه اسپانسرينگ صورت گرفته، تهيه كننده و مجري اين برنامه احسان عليخاني را با چالشي جدي روبرو خواهد كرد.

این نشریه در تحلیلی غیر حرفه‌ای خود می‌نویسد "کسی حق فروش آنتن كه به نوعي بيت المال محسوب مي شود را نداشته و حتي در برنامه هايي كه به صورت مشاركتي تهيه مي‌گردند، تمام درآمد ها به حساب سازمان واريز شده و پرداخت حقوق كارمندان از اين درآمد ها صورت می گیرد."

بنا به ادعای این رسانه، آنطور كه شنيده‌ها حكايت مي كند در نهايت سازمان صدا و سيما مبلغ مورد تقاضای او را براي برنامه ماه عسل تصويب كرده است.

به نظر می رسد آمارهای منتشر شده توسط رقیب جدی علیخانی و یا اعضای اصلی شبکه عنکبوتی منتشر شده است. علیخانی بدون طرح موضوع شکایت، به ادعاهای بی اساس این هفته‌نامه پاسخ می دهد و در این ارتباط به باشگاه خبرنگاران جوان می گوید: در حال حاضر درآمد فیلم برداری مجالس عروسی از یك تهیه كننده با سابقه ی تلویزیون بیشتر است، برخی گمان می كنند رسانه ملی خانه پدر بنده است، تلویزیون بودجه ندارد ولی تا دلتان بخواهد كارشناس دارد بعضی ها می گویند علیخانی هر كاری بخواهد می تواند انجام دهد و دستمان در پول بیت المال است. این برنامه هزینه ای برای  بیت المال ندارد ولی با نظارت سازمان صداوسیما ست، این مطلب را باید می گفتم چرا كه حالم با شنیدن این حرفها بد می شود. بی معرفتی و صحبت‌هایی كه در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می آورد. حرفهایی كه منطبق با واقعیت نیست. من نباید در مورد بحث مالی برنامه حرفی می زدم چراكه سازمانی داریم كه قاعده آن مشخص است.

چه کسی حمله به «ماه عسل» را مدیریت می‌کند؟

علیخانی در دفاعیه خود برای نگرفتن دستمزدهای نجومی در مواجه با مدعیان، سخنان جالبی را بر زبان می آورد. وی به "بی معرفتی و صحبت هایی که در اطرافمان می بینم و می شنویم" اشاره می کند. اشارات غیر مستقیمی از سوی علیخانی که به نظر میرسد متوجه سرگروه باند عنکبوتی است. عبارت بی معرفتی به صورت منطقی  در مورد دوستان و همکاران به کار برده می شود و واژه «اطراف» موید این است که کسانی که این اخبار را در مورد دستمزد وی منتشر کرده اند از همکاران حال یا گذشته وی در مجموعه سازمان صدا و سیما هستند.

از یک طرف تخریب‌ها علیه علیخانی آغاز شده است و از سوی دیگر اعضای رسانه‌ای مرتبط به رقیب او، شایعه نشستن وی را روی کرسی برنامه هفت پررنگ می کنند. یکی از دبیران روزنامه حامی آقای مجری، پس از رفتن فریدون جیرانی از هفت، مدتی با گبرلو همکاری می کرد و سپس به دلایل مالی از تیم گبرلو جدا می شود. حالا قرار است که در سری تازه هفت با  «آقای مجری» همکاری کند. طبیعی است اگر بخش تلویزیون روزنامه فرهنگی مذکور از نشستن آقای مجری روی کرسی هفت دفاع می کند تنها دلیلش قرار همکاری دوباره دبیر تلویزیون روزنامه حامی در سری تازه هفت، با اجرای آقای مجری است.

روز گذشته موضوع طراحی دکور چالش دیگری را برای ماه عسل رقم زد. مسئله ای که برای ماه عسل دردسرهای فراوانی به همراه داشت. با انتشار عکسی در فضای مجازی و مقایسه شدن دکور این برنامه با کنسرت یکی از خوانندگان بدنام فرنگی و به مدد شبکه های اجتماعی تصاویری غیر مرتبط با دکور ماه عسل مونتاژ و در ابعاد وسیعی منتشر شد. بانی فیلم در این رابطه می نویسد هر چند این تشابه در حد استفاده نمایی مشابه از منظومه شمسی است؛ اما به هر حال نگاهی به تصاویر اندک تشابهاتی را نشان می دهد، تشابهاتی که در انتخاب رنگ ها وجود دارد.

چه کسی حمله به «ماه عسل» را مدیریت می‌کند؟

حلقه مرکزی صحنه کنسرت مورد اشاره با نمایی از چشم تزئین شده؛ اما مرکزیت صحنه ماه عسل را نمایی از مجموعه کهکشانی در بر می‌گیرد. چشم سمبل فراماسونری در مقابل تصویر آسمانی کهکشانی که برداشت‌ها و تفاسیر آسمانی و معنوی را موجب می شود. اما خبرپراکنی آقای مجری برای تخریب "ماه عسل" معطوف به انتشار عکس ها در فضای مجازی نمی شود. آقای مجری  قبل از پخش سراسری ماه عسل، یعنی قبل از ماه مبارک رمضان با اسپانسر ماه عسل برای حمایت از برنامه هفت وارد گفت و گو می شود؛ اما به توافق جامعی دست پیدا نمی کند و مدیران موسسه مالی مذکور به آقای مجری می گویند که با ماه عسل به توافق رسیده اند.

آقای مجری به تلافی عدم حمایت از برنامه ای که ظاهرا با بی تدبیری برخی مدیران سیما او قرار است مجری اش باشد با اسپانسر و حامی مالی یکجا تسویه حساب می کند. دسترسی آقای مجری به منابع خبری منجر به این می شود که خبر غیر مجاز خواندن اسپانسر ماه عسل باز هم برای این برنامه حاشیه دیگری را رقم می زند.


آنچه در پشت پرده این اخبار وجود دارد ساده و روشن است. سردسته باند عنکبوتی، قبل از تسخیر برنامه هفت، تصمیم به تخریب احسان علیخانی و ماه عسل گرفته‌اند و هر روز شایعه‌ای و حاشیه تازه‌ای را برای این برنامه رقم خواهند زد.  
    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 134
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 38
  • پری ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    1 0
    ما فقط میتونیم برنامه رو ببینیم و قصه ها رو بشنویم و این باند بازی و حسادت های همکاران به خودشون مربوط است مگه نمیگن خصوصیه دخالت نکنید..
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    برنامه ش آدمو "دلواپس" می کنه خخخخخخخخخخ
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    1 0
    بهتره یه نظرسنجی توی همین صدا و سیما بذارن که ببینبم این برنامه چه قدر خواهان داره. عده ای فقط به فکر گریاندن مردم هستن.
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    1 0
    ما که چیز زیادی نفهمیدیم ! حالا این آقای مجری چه کسی هست ؟! ببخشید ما کمی پیاده هستیم !!
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    1 0
    راست می گی همینطوره
  • مرتضیsk ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    یعنی آلان باین تفاسیر کلاً برنامه خوب ، مفید ، پرمحتوا ، لذت بخش و دقیقاً متناسب با ماه مبارک رمضان و در جهت کمک به عبادت روزه داران در قبل از اذان مغرب می باشد ؟؟
  • وحید ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    1 0
    احسان علیخانی کیه که بخوان پشت پرده تخریبش کنن آخه ولمون کن توروخدا
  • ناشناس ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    آقا جواب همه متتقدا یه چیزه : اگه ناراحتین نگاه نکنین . والسلام .
  • امیر ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    گل گفتی دادا
  • رضا ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    من نمیدونم این همه انتقاد برای چیست.برنامه خیلی خوبی هست
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    2 0
    از چی دفاع میکنید من اصلا نگاه نمیکنم به جز شانتاژغم و غصه چیزی جدیدی ندیدم به جز موجه دادن جرم ها و اعمال غیر قابل قبول چیزی ندیدیم در عوض جیب مبارک این آقا میلیارد تومن پر میشه به غم ها و بزه ها بدبختی های جامعه افزوده میشه
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    آقا نوش جونش. از دیوار مردم که بالا نرفته. کاملاً شفاف و قانونی عمل کرده است. میخواستین بره اختلاس کنه؟ جوونه این مملکت که برای کسب معاش خودش تلاش میکنه باید تحقیر بشه؟!
  • رضا ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    من نمیدونم این همه انتقاد برای چیست.برنامه خیلی خوبی هست
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    مشرق تو هم تا می بینی یه جریان البته به دید خودت داره از یه چیزی انتقاد می کنه میگی تخریب اخه ایشون ادم خاصی نیست که بخواد تخریب بشه منتها چیزی که هست چرا یک مجری اونم برنامه که ملت رو میاره اون روز یه پسری اوورده بود که کار می کرد و.. فقیر بیچاره هستن بعد مجریش انقدر پول بگیره برنامه اونقدر خرج ببره با این پول می شه کلی ادم سیر کرد ! مشکلات حداقل چند نفر خل کرد
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    ف. ح.کاملا مشخصه.
  • رضا ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    من نمیدونم این همه انتقاد برای چیست.برنامه خیلی خوبی هست
  • aras ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    1 0
    ف.ح کاندید اجرای برنامه هفت ، ایشون بعد طلاق از مجری دیگه صدا و سیما تمام تلاششو برای جلو گیری از اجرای اون خانم در رسانه ملی انجام داد و سر آخر جلوی اجراشو گرفت
  • ناشناس ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    حتی اگر تو این ممکلت ده نفر هم باشن که این برنامه رو نگاه میکنن این برنامه واسه همون ده نفر باید ادامه پیدا کنه . بقیه بزنن کانال دیگه .
  • ناشناس ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    حقوق هیچکس هیچوقت به طور درست و دقیق منتشر نمیشه . از کجا معلوم واقعا حقوق بالایی میگیره ؟ مدرک داری ؟ سند داری ؟ خودت با چشماتم دیده باشی تا نتونی ثابت کنی بهش میگن حرف مفت .
  • ناشناس ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    مدرکش کو ؟ مدرک داری میلیارد تومن پول میگیره ؟ اگه نداری پس ساکت شو باز گناهات سبک تر بشه تا اینکه تو ماه رمضون تهمت دروغ به ملت بزنی .
  • ناشناس ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    ارس از بس حسود و چشم تنگه . متاسفانه ظاهرا تمام صدا و سیما هم دستشه همه دستشو میبوسن تو جام جم !
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    ماه عسل برنامه خوبی است به نظرمن علیخانی بهترین مجری است
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    س. خداوند شما را در مسیر راستی و صداقت ثابت قدم و پایدار بدارد ایام بر وفق آرزوها باد شاد باشیدو هوشیار
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    تو نگاه نکن.................مجبوری مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    ما کاری به این باند بازیا نداریم کلا صدا وسیما نباید پول هنگفت هزینه اینجور برنامه ها بکنه حالا مجری و تهیه کنندش هرکی باشه واسه مجموعه های فاخری مثل مختار فک کنم همه راضی باشن ولی واسه یه اجرا نه ... یه روز فوتبالیستا یه روز بازیگرا حالا مجریا البته ...
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    انشاالله که دستمزدهای کلان و لفت ولیس پشتش نباشه
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    وای که این ف ح چقدر چندشههههههه
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    من به هرسایتی میرم دارن ماه عسل رو میکوبن چراااااااااااااااااا نوروز 94 با علیخانی این همه هجمه نداشت؟؟
  • سامان سلامت ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    5 0
    علیخانی مجری خوبی است...خداییش ی ذره بعضی حرفاش رو اعصابه...ولی خیلی خوبه...این کاری که دارن علیهش می کنند ناجوانمردانه است...مشرق هم میخواد همینو بگه... اگه میخواین انتقاد کنین مردونه انتقاد کنین..راجع به محتوا انتقاد کنین....نه اینکه به دروغ دستمزدشو بزنین...دکور برنامه رو بزنین...این درست نیست...مشرق هم همینو داره میگه
  • محمدمهدی ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    6 0
    از لحظه ای که مطلب خوندم ناخودآگاه ذهنم به طرف آقااااای.... رفت...آدم حال بهم زنیه...پرغرور و متکبر وپر ادعا ....آقای ف ح باید به دل مردم بشینی که نمیشینی و جات نمیشه..مطمئنم بزودی خداوند جواب کاراتومیده
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    از 80 درصد برنامه های صدا و سیما بهتر است و به هیچ وجه با امثال برنامه هفت قابل مقایسه نیست
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    فرزاد حسنی ممکنه مجری جدید برنامه هفت باشه
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    این آقای ف ح بعد از طلاق جنجالیش خانواده اش رو با عروس جدید شون یعنی زن داداشش آورده بود برنامه ویتامین 3 بعد واسه سوزوندن زن سابقش نیم ساعت داشت از عروس شون تعریف می کرد یعنی آنتن زنده تلویزیون جای تصفیه حسابای شخصی ایشونه کلا تلویزیون واسه ایناس کلش واسه ایناس
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    اینا میخوان الگو باشن اونوقت سر طلاقش با زنش تو رسانه ها چه آبروریزی راه انداختن
  • محمد ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    کاری ارزشی که بازیگر محور نیست آنهم در صداوسیما که اغلب برنامه هاش به طریقی سعی در مطرح کردن بازیگرها دارن طبیعیه که با شانتاژمواجه بشه
  • ساجد ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    موافق نظر سنجی هستم.باید در مورد این برنامه نظرسنجی گرفته بشه
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    لایک
  • دانشجو ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    کی اینجور برنامه ها رو نگاه میکنه!! نه خندوانه نه ماه عسل!! فقط درس درس درس
  • میلاد ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    چرا اسم این مجری خدا نشناس اعلام نمیکنید؟!!!!!!!!!!!!!!!!
  • هدی ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    یعنی برای صدا و سیما عمیقا متاسف میشم اگه ف.ح بشه مجری هفت...
  • سید یونس ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    همین که نمیره تو کیش برنامه بزاره وتو مناسبتها مجری گری میکنه مخصوصا ماه رمضون دلیلیه بر حسن نیتش نه مثل بعضی مجری های جنجالی که گند زندگی شخصیشون تمام فضای مجازی رو پر کرده واینکه ابروهاشون رو بر میدارن ودم از مخالفت با مسئولین میزنن که مثلا ما روشن فکریم
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    احسان علیخانی خیلی پرحرفی میکنه. امروز انقد حرف زد تلویزیونو خاموش کردم. ولی برخی برنامه هاش عبرت آموزند. کاش برخی زود قضاوت نکنن و هر تهمتی رو باور نکنن. تا آدم چیزی رو به چشم خودش ندیده نباید باور کنه. ولی خب مجری ها هم ممکنه به هم حسادت کنن چون تب شهرت همه رو گرفته. البته برای ما که نسل سوخته ایم کمی دردناکه که رفاه صدا سیمایی ها رو ببینیم و خودمون از بی پولی بمیریم.
  • ماه عسلي ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    احسان و برو بچه هاي گل ماه عسل برنامه شما عااااااااليه ، سرتون رو بالا بگيريد ما هم پشت سرتونيم . ماهتون عسل ...
  • ایرانی ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    آقای نویسنده، تو چرا اینقده بی جهت داری طرفداری میکنی، تابلویی ها :-) یکمی لااقل از برنامه شاد خندوانه بگو، نگو بی غرض نوشتی که .....
  • لبيك يا حسين ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    زشت نيست تو اين ماه عزيز اينكارا؟؟؟؟ برنامه اش خوبه درد مردم رو بيان ميكنه حسودايى مثل ف ح برن بميرن
  • بیننده ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    کاملا واضح بود که این هجمه از انتقاد و هجوم یه عمل خودجوش نیست و توسط کسی هدایت میشه که موفقیت اقای علیخانی به ضررشه
  • ناشناس ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    هیچکی با درس درس درس به هیچ جا نرسیده ! دکتراش الان تو خونه بیکار نشستن !
  • ناشناس ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    هیچکی از این بشر خوشش نمیاد اینو کاملا در این چند وقت متوجه شدم . احتمالا داداشش میزنه پای چشم عروس جدید هم سیاه میکنه !
  • ناشناس ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    کاش یه روزی برسه ملت یاد بگیرن انقدر تهمت بیخودی به مردم نزنن و این جور موارد رو تا به چشم خودشون ندیدن باور نکنن . حقوق میلیاردی !! کدوم مجری حقوق میلیاردی میگیره آخه آدم داغون ؟ کی حاضره به یه مجری انقدر بده ؟
  • فرزاد حسنی ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام به تو چه با اسم من چی کار داری؟
  • saami ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    بابا یه کم برای وقت مردم ارزش قائل بشین موضوعات برنامه خیلی بی سروته یا کلیشه ایه من نمیدونم رابطه اش با ماه رمضون چیه که از اول ماه شروع میشه.
  • مهران ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    احسنت
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام یه نظرم ایشون به اندازه ای ک باید حقوق میگیرند نه کم نه زیاد مقدارشو هم ما نمیدونیم و ندانسته نمیتوان فضاوت کرد و ب کسی بهتان زد آقای علیخانی مجری خ توانایی هستند و برنامه ماه عسل مطمئنا طرفدار داره ک ی دهه است رو آنتن میره.این برنامه اصلا غمناک نیست واقعیت های زندگی رو برای ما روایت میکنه ک هم تلخی داره هم شیرینی و این لذت بخشتره تا اینکه ی برنامه ای باشه و به خنده و لودگي بگذره بدون اینکه چیزی یاد بگیری.این شادی های غیرواقعی دری از ما دوا نمیکنه. و این آقای مجری کار خ زشتی انجام میدن ک از پست خنجر میزنه اگه احسان علیخانی کسی نیست چرا این همه اذیتش میکنن مطمئنا برنامه موفق بوده ک ی عده تحمل دیدنشو ندارن
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    و شاید به فکر فرو بردن...
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    من این برنامرو نگاه نمیکنم ولی باشناختی که ازاقای سرافراز داریم منتظریم جلوی بداخلاقی های مجری پرحاشیه اقای ف ح روبگیره ودیگه اجازه فعالیت بهش نده مخصوصا بااون عکسایی که جدیدا مردم دیدند
  • ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    یک عده بی وجدان میخوان تخریب کنند چهره این مجری توانمند و با وجدان رو این برنامه خیلی مفیده یعنی تاثیرات مثبتش بیشتر از منفی هاشه
  • دانشجو ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    اتفاقا ما با درس خوندن و تلویزیون نگاه نکردن به جایی رسیدیم و الان اقای خودمون هستیم ناشناس 22:52!! این حرفی که زدی مال ادمای تنبله که میگن دکتراش بیسوادن !! حتما خودتم بیسوادی و تنبلی!! در حد سیکل...
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    برادر عزیز جناب علیخانی تنها راه مبارزه سکوت است در برابر افرادی که خودشان چاله را می کنند و میخواهند شما را در چاه بیندازند شما سعه صدر را پیشه کن خدا با ماست
  • محمد ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    با سلام و قبولی طاعات. واقعا حیف پول که هزینه بشود برای این برنامه.آقای علیخانی برادر من مردم به اندازه کافی گرفتاری و درد دارن لطف کن فضای برنامتو عوض کن اگر میخوای مخاطبان خودتو از دست ندی.
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    آره قابل مقایسه نیست چون سطحش خیلی پایینتره!
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    شما نبین مجبورت که نکردن
  • مجید ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    علیخانی دنبال همین حاشیه ها هست که خودشو بزرگ کنه - این همه مجری تو صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران - این همه برنامه خوب دارند. اما هیچ کدومشون مانند ایشون حاشیه نداشته برنامه هایشون مانند خیلی از بازیکن های فوتبال ما دنبال حاشیه میگرده که تیتر اول مجلات و اخبار بشه. کاش صدا و سیما روی ایشون یه بازنگری بکنه.
  • محمد ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    فقط نگزارید بیش از این شبه روشن فکرا بیان تو تلویزیون
  • کاکرو یوگا ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    مجری توانمند خخخخخخ دمت گرم خنداندن روزه دار خیلی ثواب داره
  • رضا ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    برنامه عالی هستش ما که فقط 30 روز تی وی ایران رو نگا میکنیم اونم فقط ماه عسل.برنامه های دیگه اصلا برای مخاطب ارزش قائل نیستن این برنامه با 60 دقیقه برای هر دقیقه اش فکر و برنامه ریزی شده.
  • مهدی 90085 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    اون نشریه تازه منتشر شده هم باید ی جوری جلب توجه کنه گناه داره بابا.....
  • ماهواره ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    درکشور ما اغلب (بعضی از) مردم چیزی راکه متوجه نمیشوند یا مسخره میکنند یا به سیاست ربطش میدن یادنبال جنبه پولی اون قضیه میرن یا........
  • محمد ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    بي صبرانه منتظر هفت با حضور فرزاد حسني هستم بهترين مجري ايران ...هفت خيلي مزخرف شده بود
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    والا من واسه خودم انقد درد دارم یه نفرو نیاز دارم باهم بگرییم
  • محسن ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    این غم هایی که میگید مشکلات جامعه است چرابعضی هامیخوان ازواقعیت دوری کنن وسرشون زیر برف بکنن خداوندمی فرماید:درموردچیزی که علم نداریدنظرندهید -خواهشاتواین ماه حرف گوش کنیم
  • ابوالحسنی ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    بهترین برنامه فرهنگی اجتماعی است با مجری توانا و متعهد ، اجرای این برنامه کار هرکسی نیست 99 درصد کسانی که انتقاد می کنند خودشان توانائی معرفی کردن خودشان را هم ندارند و به تپه تپه می افتند در ساعت پخش این برنامه چندین برنامه از کانالهای دیگر پخش می شود کسانی که دوست ندارند ، برنامه های مورد دلخواه خود را ببیند . پس این برنامه را دوست دارند که نگاه می کنند علت چیز دیگری یست که ان شااله حسادت نباشد که تکلیف انسان حسود را شرع اسلام مشخص کرده است
  • نیروانا ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    کاملا معلوم بود کسی عمدا داره ماه عسل رو تخریب میکنه اون حرفا و توهبنا کار یه انسان پراز کمبود و عقده بود و فقط میخواست خودشو خالی کنه باید جلوی این ویروس رو بگیرن خدا رو شکر که دستش رو شد الان باید خجالت بکشه وجود این افراد در صداو سیما که یه رسانه ملی است نابود کننده است زنده باد احسان علیخانی دوستت داریم
  • روشنک ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    خوشحالم که دشمن ماه عسل دستش بدجوری رو شد خدای من حتی میخواست بین علیخانی و رامبد جوان رو بهم بزنه در واقع قصد داشت خندوانه رو هم تخریب کنه اما به دست علیخانی خدا قربون عظمتت چی خلق کردی اینا چطور میخوان تو این دنیا جواب پس بدن پاپوش درست کردن کار خیلی کثیفیه و از هر کسی بر نمیاد خدا به راه راست هدایتش کنه
  • هانیه ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    از هردوشون متنفرم. هم فرزاد حسنی و هم علیخانی هر دو پرتکبر و مغرور و مدعی. صدا وسیما کلا جلوی مجریها و عوامل پرحاشیه رو بگیره والا مجریهای بی حاشیه هم هستند. ماه عسل امسال که افتضاحه. حیف لحظه افطار نیست بعضی عوام چنین برنامه ای می بینند.
  • محمد ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    به نظرم کار این مجری اصلا خوب نیست ولی خدایی برنامه ماه عسل از نظر محتوا چیزی برا گفتن نداره.
  • مهدی 90085 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    شماهایی که اینطوری از علیخانی انتقاد میکنید گزینه دیگری بهتر از ایشان سراغ دارید ؟؟؟؟؟ لطف کنید انتقاد سازنده بکنید نه شکننده.....
  • ناشناس ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    آره برو ببین چند تا فوق لیسانس دارن تو خیابون ول میچرخن . شما هم لابد پارتی داشتی !
  • سلام ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    جواب منتقدها هم به شما اینه: اگه ناراحتین نقدها رو نخونین!
  • سلام ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    طبق معمول «توهم توطئه»!
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    فقط بدونید که هجمه ها علیه برنامه ماه عسل و برنامه هایی از این دست کاملا هدفمند و سازماندهی شده است. عده ای تلاش می کنند تلویزیون پر بشه از برنامه های بی محتوا و الکی خوش نه برنامه هایی که انسان رو به فکر وادارد...هدف فقط ضدیت با معنویت است و بس.
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    اقای علیخانی مجری صادقی هست و واقعا در برنامه هاش از دل مردم حرف میزنه. اون افرادی که فکر تخریب رقیبشون هستند باید بدونند که عزت دست خداست و لاغیر و این تخریب ها مطمئنا هم دنیاشون و هم آخرتشون رو خراب میکنه.
  • حسین صابری دانشجوی دکترا ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    نه داداش ما پارتیمون خدا بود بهترین پارتی و هم کمک کرد بهترین مدرک رو بگیرم هم بهترین درامد و کارو داشته باشم! شما هم به جای بحث بیخود و وقت گذاشتن برای تلویزیون برو درستو بخون تا خدا کارتو راه بندازه!؟
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    نظرسنجی تا دلت بخواد هست توی همه هم اوله برو ببین...
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    اگه درباره فقر چیزی نگه صداسیما دادو بیداد میکنید که چرا نمیارن نشون بدن موقعی هم که بالاخره یکی پیدا میشه که رسیدگی کنه میگید این خودش کلی دستمزدشه واقعا که در دهن مردم رو نمیشه بست...اگه هم دلت خیلی میسوزه زنگ بزن خودت اقدام کن و به اون بچه کمک کن
  • ناشناس ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    جواب ما هم به منتقدا اینه : برید هر وقت درسشو خوندین بیان . هر چرت و پرتی نقد نمیشه .
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    واقعا انقدر جواب فنی بود هنوز تو شوکم یه لحطه یاد بچگیم افتادم اگه دوست نداری برو و بدی بدی و اینها دوست عزیز نمی شه که تو رسانه ملی یه مشت برنامه افتضاح (البته منظورم ماه عسل نیستا خودم طرفدارشم ولی خدایی امسال تویه سوژه هاش ضعیف عمل کرده ) بعدم بگن دوست نداری نگاه نکن این بهونه ای که این روزا سر نقدای شمعدونیم میشنوم. منم با تخریب مخالفم اما باید نقد بشه تا احسان بفهمه امسال ضعیف عمل کرده
  • سامان ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    چون امسال ضعیف تر عمل کرده یه سری دلسوزانه میان ضعف ها رو نقد می کنن یه سری هم که منتظر ضعف این برنامه بودن فرصت تخریب براشون مهیا شده میان تخریب می کنن
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    استدلالت از پهنا تو حلقم .... حداقل ده نفر پیدا می شن که دوست دارن تلویزین محرم برنامه کمدی نشون بده برای اون ده نفر باید نشون بده ؟؟؟؟
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    تو ام که درس درس ... اره ؟؟؟؟
  • سامان ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    اقا خیلی باحال بود حال کردم فقط موندم چجوری منتشر کردن
  • ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    شما این کامنتو خوندی و جواب دادی کسی مجبورت کرده بود ؟؟؟؟؟
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    خدایا توبه یه سریا تلویزیون نگاه نمی کنن اما وقت اینو دارن بیان تو اینترنت کامنت بزارنو جواب کامنتای مردمو بدن فکر کنم اخر زمان شده .....
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    ای شیطون اون روزا که تی وی ایرانو نگاه نمی کنی کجا رو نگاه می کنی ها ؟؟؟؟
  • سامان ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    اره موافقم خود برنامه یه قوز بود حالا با حسنی میشه قوز بالا قوز .... به نظر من اون تایمو بدن به عمو قناد بهتره بیاد برنامه های شاد و مفرح انجام بده ...
  • سامان ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    دوست عزیز ما که نمی گیم نیست ما می گیم تو کل روز تو جامعه داریم این غم هارو می بینیم دیگه یه دو سه ساعتی که پای تلویزیونیم یه چیز جدید ببینیم روحیمون عوض شه بد میگم بگو بد میگی ...
  • خان محمد علی اقا ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    فقط خنده وانه رو عشقه
  • زهرا ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    هم از ماه عسل بدم میاد، هم از اون مجریش واقعاً که مسخرشو درآوردن
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    ناشناس دوم خیلی ... که هر چیزی را باور می کنی!
  • کاپیتان ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    عجب همدلی عجب هم زبانی!!!!
  • ناشناس ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    منتقد مطمئن باشید نمیاد تو همچین جایی نقدشو بیان کنه میره توی یه جمع تخصصی که نقدی که از سر آماتور بودن میکنه رو اولا کسی مسخره اش نکنه و دوما به یه دردی بخوره . نه اینکه بیاد اینجا به مجری فحش بده به اون فحش بده همشم از سر حسادت و بخیل بودن آخرشم بگه من نقد حرفه ای دادم ! منتقد ندیدین تا حالا .
  • ناشناس ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    نه که الان برنامه کمدی نشون نمیده !!! اصلا تلویزیون میبینی بعد میای نظر میدی ؟؟ این نظرات واسه کسائیکه تلویزیون ایران میبینن ما مثل شما با کلاس نیستیم بشینیم بی بی سی فارسی نگاه کنیم !
  • ناشناس ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    لعنت بهت مشرق . در مقابل فحشی که داده از خودم دفاع کردم . فحش اونو منتشر میکنی اونوقت دفاع منو منتشر نمیکنی ؟ لعنت بهت که تو ماه رمضون حق مردمو میخوری . ناشناس سوم به تو هم لعنت که تو ماه خدا به مردم بد و بیراه میگی روزه ت بخوره تو کمرت .
  • ناشناس ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    واسه بار سوم مینویسم هر چند ممطئنم این بار هم مشرق منتشر نمیکنه . ناشناس دوم ایشون یه چیزی داره به اسم تعصب به روی برنامه مورد علاقه . چیزی که امثال شماها اصلا نمیدونین چیه .
  • ناشناس ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    شما بشین برنامه کودک خندوانه نگاه کن . دست کمی از برنامه عمو پورنگ نداره شعر میخونن و دست میزنن . عروسک هم که داره . دقیقا راست کار شماهاست .
  • ناشناس ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    مشرق یه عالمه نظر دادم در جواب نظرای چرتی که بعضی با فحش واسم نوشتن . نمیگذرم ازت اگر منتشر نکنی .
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    همه چي ارومه من چقدر خوشبختم .انصافا از برنامه شب جمعه و شب شنبه لذت بردو م براي اولين بار در تاريخ پس از جنگ خاطرات ناب ازادگان در اين برنامه نقل شد . دستشون درد نكنه ايول داريد.
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ف ح همونكه براي خانومش كه ازش جداشده تو برنامخ زنده شعر عاشقانه ميخوند.
  • ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    برنامه روايت هاي بسيار ناب و وزيبايي از زندگي مردم به نمايش ميگذاره و اثرات خوبي در جهت اصلاح باورهاي غلط داره
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    دمت گرم
  • ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    برادر من با زبون روزه تهمت نزن .! يعني تو صدا و سيما نه ذي حساب و نه بازرس و ... است كه ببينه اين اقا ميليادري جيبش پر ميشه ؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    با كارنامه مشخص ف ح و اون حواشي زندگي شخصي . ايشون نبايد به تلوزيون برگرده
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    هركسي يك ايده و كار خوب ميكنه اينطوري بهش انگ ميزنن.
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ايشون در برنامه ها مراعات حال مهمانان رو نميكنه و انها رو دست ميندازه
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    غرور تکبر و غیره از مشکلات این مجری است البته افرادی که در دام این شخص افتاده و خفت حضور میپذیرند مشکل اصلی جامعه است. ایشان به عنوان مجری دنبال نفع و کار خودش است
  • رد ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    فکرشو نمیکردن مشرق انقد خواننده .... داشته باشه! من با اینکه با بعضی خصوصیات اخلاقی علی خانی کنار نمیام اصلا... ولی ازش متشکرم!... شنیدن روایات متفاوت از زندگی ادم ها و وجود خدا لابلای گرفتاری ها تشکر داره... علی خانی خدا قوت... سوژه های خوب ترمان ارزوست
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ما خندوانه نگاه میکنیم به تو چه
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    هر برنامه ای در ایران بزرگ میشه حاشیه زیاد داره
  • یکتا ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    علیخانی انصافا مجریه خوبیه.درسته یه وقتایی یه حرفایی از جهت بی تجربگی یا شایدم شوخی میزنه ولی مجری بسیار مسلط و متعهدیه.بهترین مجریه حال حاضر صداوسیماست.ایشالاه خداوند همیشه پشتیبان ایشان باشد.
  • سید محمد ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    در جواب شخصی که می گویند برنامه کودک خنده وانه رو ببین: شما اگه بتونی با یه برنامه 1 ساعته کله مردم کشور رو بخندونی خیلی اجر داره چرا چون خندوندن مردم کشوری که در رکود اقتصادی کشور دچار انزوا شدن خیلی کاره خوبی هستش اجرش رو هم خدا می ده حالا شما برو پایه برنامه ماه عسلی بشین که اولین برنامه اش رو با نشان دادن دو عشق زمینی که یکی شون برای اثبات عشقش از ساختمون میپره پایین رو ببین به جایی که حس معنوی به جامعه بدن که داریم وارد ماه رمضان میشیم چنین برنامه ای نشون میدن بعد توقع حاشیه ندارن
  • صاعقه ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    ماه عسل یه برنامس واسه دله مردم ومثله هر برنامه ای هم طرفدار داره وهم منتقد ولی نقدی درسته که منصفانه باشه نه این که هرکی هرچی گفت باور کنیم و بخواییم در موردش نظربدیم و کامنت بذاریم
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    روايت ناب و بديع از زنديگي ازداگان در اسارات محتوا نداره ؟؟؟؟ سال گذشته روايت زندگي افسر ارتش در چنگال دزدان دريايي محتوانداشت ؟
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    دانشجوي محترم دكتري : شما كه اصلا وقت نميكني و نميخواهي هم وقت كني برنامه هاي تلوزين رو ببني جرا اينجا نطر ميگذاري ؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 0
    خواست بگه من پارتی دارم دکترم !
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 0
    خیلی زشته در مورد زندگی خصوصی مردم صحبت کنی
  • ناشناش ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    مشکل ما ایرانی ها می دونی چه :زن و شوهر با یگدیکر مشکل دارند بی جهت سر بچه شان خالی می کنند رقابت خوبه نه حسادت شعر :در خود فرو رو خدایابی / چون خدایابی هر چه خواهی یابی بس دیگه بچه ها از دنیا عقب هستیم /جهت اطلاع همه بچه های خوب ایرانی
  • سینا ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    0 0
    بس کنید این همه حرف مفت زدنو .واقعا کسایه که باور کردن دستمزد میلیاردی رو واقعا ساده اند.اقای علیخانی از انصاف نگذریم مجری توانایی .....فقط بد خواه های ماه عسل مدرک بیارید وگرنه طرف حسابتون خداست که باید جواب پس بدین.....حسادت چیز بدیه مردم.اهان یه چیزم یادم افتاد بگم .انقدر از کت وشلوار و قیافش می گید نکنه انتظار دارید با لباس های گلی و کثیف بیاد سر صحنه تا باورتون بشه که خاکیه خاک بر سر مردم که ساده اند..
  • زنبور ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    سایت شرق چی میگی ؟؟؟؟ چرا دستمزد علیخانی رو نمیگی ؟؟؟ از رقمش خجالت میکشی؟؟؟ آره 800 میلیون تومن دستمزد شده ........... اونم بخاطر یه برنامه بدون خروجی .... فقط خروجیش اشک و آهه ... بی خیال شرق............ صدا وسیما ناظر مالی نداره ......
  • ابراهیم ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام تا الان برنامه ای که مخاطب میلیونی به این اندازه داشته باشه ما سراغ نداریم و برا همین یه عده عقده ای شروع به حسادت و تخریب می کنند چه افراد داخلی و چه برخی از مجری های من و تو که به انگلیس چسبیده اند
  • نیلوفر ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    0 0
    شخصا اجرای آقای علی خانی رو دوست ندارم و برنامه شون رو خیلی کم می بینم. ولی ... نامه ای رو که توی فضای مجازی بر علیه ایشون پخش شده رو خوندم واقعا ناراحت شدم. مثلاً توی ماه رمضان هستیم خیر سرمون! چقدر زشته که با فحاشی دم از اخلاق بزنیم. مطمئن هستم این جور نقد ها یا بهتر بگم توهین ها حق الناس به گردن منتقدین و تمام کسانی که این مطالب رو توی فضای مجازی پخش می کنند می گذارد...
  • جوان کرمانشاهی ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    بنام خداوند حکیم طاعات وعبادات شما مقبول درگاه حق تعالی برنامه ماه عسل گوشه ای از اثر تربیت دینی در زندگی ایرانیان را نشان می دهد به کوری چشم کسانی که طاقت دیدن این برنامه را ندارند. اثر گذار است که رسانه های ماهواره ای ضد انقلاب و اذناب داخلی آنها به برنامه ماه عسل حمله می کنند.
  • حبيب رضا ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام عزيزان قابل توجه طرفداران جناب آقاي احسان علي خاني اگه شما راست ميگيد از آقاي احمد زاده نيز تشكر كنيد با اين برنامه بسيار بسيار عالي كه از اول ماه مبارك در شبكه تهران پخش ميشه و از حاشيه هاي احسان خان در برنامه ايشون خبري نيست چراكه دلي كار ميكنه
  • ناشناس ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    شما که می خوای روحیه ات عوض بشه می تونی خندوانه ببینی کسی شما رو مجبور نکرده برنامه ای رو که دوست ندارید ببینید
  • ناشناس ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    انسان جایز الخطاست بله یه جاهای هم توی انتخاب سوژه ها اشتباه داشتن ولی همین برنامه موضوع های خوب هم کم نداشته
  • سالومه سیدینا ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    حضور مسولین تلویزیون: وظیفه خودم میدونم از طرف کلیه تهیه کنندگان برنامه های ماهواره از برنامه ریزی دقیق وحساب شده اتان برای مقابل هم قرار دادن برنامه های جذابتون ومجریان وهنرمندان خودتون انجام کارهای مثل علنی کردن نامه توبیخ ماه عسل تو رسانه, تغییر ناگهانی ساعت پخش خندوانه وهمزمان کردن آ ن با ماه عسل, باریچه کردن افکار بینندگان اتون با دو برنامه ای خندوانه وماه عسل هیچ تضادی باهم ندارند نهایت سپاسگزاری بکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس