کد خبر 433192
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

باشگاه ختافه اسپانیا به هافبک تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در این تیم پیشنهاد داد.

به گزارش مشرق،‌ باشگاه ختافه اسپانیا طی نامه‌ای رسمی امروز خواستار حضور سعید عزت‌اللهی در تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده شد.

ختافه فصل گذشته لالیگای اسپانیا را با عنوان پانزدهمی به پایان رساند.

بر همین اساس شنیده می‌شود عزت‌‌اللهی از طریق مدیر برنامه‌های خود خواستار 3 هفته فرصت برای تصمیم‌گیری در این خصوص شده است، هرچند که باشگاه اسپانیایی درخواست کرده تا طی یک هفته آینده این موضوع مشخص و تکلیف قرارداد عزت‌اللهی با این باشگاه اسپانیایی قطعی شود.

همچنین تیم اسپانیایی خواستار جذب عزت‌اللهی به مدت 5 سال بود که این مدت در نهایت به 3 سال کاهش پیدا کرد تا در پایان این مدت، سعید در سن 21 سالگی برای انتخاب تیم جدید دچار مشکل نشود.

 

علاوه بر ختافه تیم‌های لیگ برتری از کشورهای نروژ، اتریش، آلمان، روسیه و ترکیه نیز خواستار جذب هافبک جوان تیم ملی هستند و در مورد تیم آلمانی شنیده می‌شود که در این تیم در گذشته یک بازیکن مطرح ایرانی بازی کرده است.

تیم لیگ برتری روسیه از تیم‌های مطرح این کشور به شمار می‌رود و با پیشنهاد مالی بالایی خواستار جذب هافبک دفاعی تیم ملی شده است که البته مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرده است اولویت سعید در حال حاضر بازی کردن بوده و مسائل مالی در اولویت بعدی قرار دارد.

تیم لیگ برتری ترکیه‌ای نیز با تغییر مدیریت مواجه شده و با آمدن یک مالک میلیارد در این باشگاه و حضور یک مربی آلمانی، قرار است با جذب 14 بازیکن این تیم برای فصل آینده به طور کل متحول شود.

سعید عزت‌اللهی فصل گذشته را در باشگاه اتلتیکوی B سپری کرد که این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد. هافبک جوان تیم ملی تا پایان فصل با این تیم قرارداد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس