کد خبر 433070
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

سرمربی آزتک‌ها دلیل این را که چرا از مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید برای حضور در اردوی تیم ملی مکزیک در رقابت‌های کوپا‌ آمه‌ریکا دعوت به عمل نیاورده است، فاش کرد.

به گزارش مشرق، میگل هررا گفت چون مطمئن نبوده است که اجازه دارد برای دو تورنمنت کوپا آمه‌ریکا و گلدکاپ از خاویر هرناندس و دو تن دیگر از مهاجمان سرشناس مکزیک استفاده کند، آنها را با خود به شیلی نبرده است.

تیم ملی مکزیک در حالی با کسب تنها دو امتیاز از دو تساوی به عنوان قعرنشین جدول گروه A کوپا آمه‌ریکا به کارش در این رقابت‌ها پایان داد که سه بازیکن سرشناس خود، خاویر هرناندس، کارلوس ولا و آندرس گوادرادو را در اختیار نداشت.

در واقع هررای 47 ساله این سه بازیکن را به اردوی تیم ملی مکزیک دعوت نکرد تا مبادا آنها را از حضور در تورنمنت بعدی، جام ملت‌های آمریکای شمالی (گلدکاپ) که ماه آینده برگزار می‌شود و برای آزتک‌ها اهمیت بیشتری از کوپا آمه‌ریکا دارد، محروم کند.

هررا فاش کرد از آنجایی نمی‌دانست می‌تواند برای هر دو تورنمنت از چیچاریتو، ولا و گوادرادو استفاده کند، ترجیح داده که آنها را برای حضور در گلدکاپ آماده نگه دارد.

وی اظهار داشت: ما نمی‌دانستیم که باید با چه کسانی درباره این موضوع که آیا چیچاریتو می‌تواند در کوپا آمه‌ریکا و گلدکاپ حضور داشته باشد، صحبت کنیم. دوست داشتیم برای بازی‌های کوپا آمه‌ریکا چیچاریتو را در اختیار می‌داشتیم اما نمی‌دانستیم که بردن او به شیلی چه تبعاتی خواهد داشت.

تیم ملی مکزیک کار خود را در کوپا آمه‌ریکا با تساوی بدون گل برابر بولیوی آغاز کرد، در بازی دوم که یک ماراتن گلزنی بود با شیلی 3 بر 3 مساوی کرد و در بازی آخرش با نتیجه 2 بر یک برابر اکوادور تن به شکست داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس