کد خبر 433026
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در ۳ عرصه جنگ سخت، نیمه سخت و نرم مورد تهدید دشمنان واقع شده ایم که باید با آن مقابله کنیم، اظهار داشت: در عرصه جنگ سخت که آمادگی در آن وظیفه اصلی نیروهای مسلح است بایستی با تلاش و کوشش نسبت به ارتقاء سطح این آمادگی بکوشیم.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نداجا، در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم این نیرو برگزار شد.

امیر سیاری طی سخنانی در این مراسم گفت: بر اساس تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر آمادگی نیروهای مسلح در هر مقطع زمانی و برای مقابله با هرگونه تهدید با هر شدت و قدرت، بایستی با آمادگی کامل در راستای اجرایی شدن این تدابیر روشنگرانه از هیچ کوششی فروگذار نکنیم و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه در ۳ عرصه جنگ سخت، نیمه سخت و نرم مورد تهدید دشمنان واقع شده ایم که باید با آن مقابله کنیم، اظهار داشت: در عرصه جنگ سخت که آمادگی در آن وظیفه اصلی نیروهای مسلح است بایستی با تلاش و کوشش نسبت به ارتقاء سطح این آمادگی بکوشیم. البته نیروهای مسلح ما به پشتوانه ملت شریف کشور در طول ۸ سال دفاع مقدس به نحو شایسته ای توانمندی خودشان را در زمینه جنگ سخت به رخ جهانیان کشیده اند.

دریادار سیاری با تأکید بر اینکه هیچ تهدیدی نمی تواند به کشور ما آسیب برساند، افزود: در تهدید نیمه سخت که همان تحریم اقتصادی قلمداد می شود باید ایستادگی کنیم و به هیچ وجه قرار نیست تسلیم شویم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطر نشان کرد: به رغم تمامی مشکلات، امروز ناوگروه های این نیروی راهبردی به دریاهای آزاد و آب های دوردست می روند و ضمن برقراری امنیت از منافع جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند و اگر خوب نگاه کنیم می بینیم جوانان ولایتمدار نیروی دریایی با خلاقیت، ابتکار و پا در رکاب بودن راه مقابله با تهدید نیمه سخت را در پیش گرفته اند.

وی از جنگ نرم به عنوان سومین عرصه که در آن ملت ما تهدید می شوند یاد کرد و گفت: بنابر فرموده مقام معظم رهبری امروز ما درگیر این جنگ هستیم و هدف جنگ نرم تسلط بر مغزها بویژه تفکر جوانان و خانواده های ما است. این تسلط موجب ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی مردم ما می شود و خدای ناکرده اگر اعتقاد تغییر کرد افکار تغییر پیدا می کند و وقتی فکر تغییر کرد، رفتار دگرکون شده و باعث از بین رفتن انسانیت می شود.

دریادار سیاری اذعان داشت: ما موظفیم در این عرصه آمادگی خود را کسب کنیم اگر چه دشمن با امکانات بسیار بالا و با داشتن انواع رسانه ها و ماهواره ها و فضای مجازی محکم در این عرصه فعالیت می کند اما راه حل مقابله با تهدیدات در جنگ نرم داشتن بصیرت دینی و انقلابی است که از همین جلسات قرآن و همنشینی و انس گرفتن با قرآن حاصل می شود. کما اینکه ما امروز با سرلوحه قرار دادن شعار «راه ما راه امام حسین(ع) است» و تکیه بر بصیرت انقلابی توانسته ایم پرچم پرافتخار کشورمان را در عرصه های بین الملل به اهتزاز درآوریم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    خدا قوت سردار.افتخار ما هستین
  • افشین تهران ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    برای قدرتمند شدن باید بیشتر تلاش کنیم چرا که با منطق موجود امروزی قدرت تنها راه داشتن امتیاز است متاسفانه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس