مدیر جلوه‌های ویژه فیلم سینمایی «بادیگارد» گفت: در فیلم سینمایی «بادیگارد» شاهد صحنه‌های زیادی هستیم که خاص‌ترین آن انفجار انتحاری است که تا به امروز در سینمای ایران وجود نداشته است. در یکی از این انفجارها پرویز پرستویی نیز حضور دارد.

به گزارش مشرق، محسن روزبهانی مدیر جلوه‌های ویژه سینما در ارتباط با فعالیت‌های اخیرش گفت: در حال حاضر مدیریت جلوه‌های ویژه 2 اثر سینمایی را بر عهده دارم که یکی از آنها مستند و دیگری پروژه پرسروصدای ابراهیم حاتمی‌کیا «بادیگارد» است.

روزبهانی درباره صحنه‌هایی که در پروژه سینمایی «بادیگارد» وجود داردگفت: یکی از ویژگی‌های این فیلم، فیلمنامه خوب آن است البته فیلم از صحنه‌های ویژه‌ای هم برخوردار است که برای مخاطب جذاب خواهد بود. یکی از این صحنه‌ها انفجارهای انتحاری است که در «بادیگارد» شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: در این فیلم شاهد صحنه‌ای هستیم که به طور مثال پرویز پرستویی بازیگری را که قرار است عملیات انتحاری انجام دهد در آغوش می‌گیرد و ما در آن لحظه شاهد انفجار خواهیم بود این اتفاق در این فیلم چند بار رخ خواهد داد توجه داشته باشید که انفجار انتحاری تا به حال به این شکل در سینمای ایران رخ نداده است.

این مدیر جلوه‌های ویژه در پاسخ به این پرسش که قرار است چند درصد از صحنه‌هایی که در ارتباط با جلوه‌های ویژه است به صورت میدانی یا بصری انجام شود، گفت: در تلاش هستم تا درصد زیادی از این صحنه‌ها در فیلم سینمایی «بادیگارد» به صورت میدانی انجام شود از طرفی با هادی اسلامی مدیر جلوه‌های ویژه بصری فیلم صحبت‌های زیادی انجام دادم تا بتوانیم به ترکیب مناسبی برای انفجارهای انتحاری برسیم.

وی درباره اتفاقات ناگواری که در بخش جلوه‌های ویژه بر سر پروژه‌های سینمایی رخ داده و عوامل ناگواری را برای سینمای ایران به همراه داشته است، گفت: درست است که انفجار انتحاری در نگاه اول یک حرکت خطرناک به نظر می‌رسد اما شخصاً اجرای این صحنه را تضمین می‌کنم چرا که قبلاً آن را اجرا کرده‌ام. در نظر داشته باشید که در فیلم سینمایی «روز سوم» توسط بنده یک ساک کنار سر یک بازیگر منفجر شد بی‌آنکه صدمه‌ای به وی برسد. در مجموع نکات ایمنی را به شدت در نظر خواهیم داشت و تا به اطمینان صد در صد نرسیم کاری صورت نخواهد گرفت.

روزبهانی همچنین درباره زمان شروع فیلمبرداری فیلم سینمایی گفت: همچنان عوامل فیلم در مرحله پیش‌تولید به سر می‌برند اما قرار است از 10 تیر ماه فیلمبرداری «بادیگارد» آغاز شود. طبق صحبت‌هایی که صورت گرفته زمان فیلمبرداری دو ماه به طول می‌انجامد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس