کد خبر 432090
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

هافبک تیم ملی فوتبال شیلی برای جبران حرکت جنجالی اخیرش در خلال بازی‌های کوپا‌ آمه‌ریکا و به دست آوردن دل هواداران، تصمیم تحسین‌برانگیزی اتخاذ کرده است.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت خبری ترسرای شیلی، آرتورو ویدال، هافبک تیم ملی شیلی که هفته گذشته سانحه رانندگی‌اش شوک بزرگی را به مردم شیلی وارد کرد، برای جبران آن اتفاق تصمیم گرفته است که تمام درآمد و پاداش‌هایی را که در کوپا آمه‌ریکا می‌گیرد، صرف امور خیریه کند.

حمایت هواداران از ویدال در جریان بازی آخر شیلی در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا، جایی که بولیوی را با نتیجه قاطع 5 بر صفر شکست داد، نشان می‌داد که مردم شیلی او را به خاطر اشتباه اخیرش بخشیده‌اند. او هم در واکنش به این موضوع اعلام کرده است که تمام درآمدهایی را که در کوپا آمه‌ریکا خواهد داشت به امور خیریه اختصاص می‌دهد. ویدال مسئولیت پیدا کردن نیازمندترین بنیاد خیریه برای پرداخت کمک‌ نقدی‌اش را به مدیربرنامه‌های خود، فرناندو فلسویچ سپرده است.

به این ترتیب هرچه پیشروی تیم ملی شیلی در تورنمنتی که میزبان آن است، بیشتر باشد، میزان کمک خیریه‌ای که هافبک یوونتوس انجام خواهد داد بیشتر می‌‌شود و با قهرمانی قرمزپوشان به حداکثر می‌رسد. تیم ملی شیلی مرحله گروهی را به عنوان صدرنشین گروه یک پشت سر گذاشته است و در مرحله یک چهارم نهایی با تیم ملی اروگوئه، تیم سوم گروه B روبه‌رو خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس