کد خبر 431944
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

منابع امنیتی عراق از دستگیری ۳۶ مظنون و کشف ۳۷ بمب در شمال بغداد، کشته شدن فیلمبردار شبکه العهد بر اثر انفجار بمب در شمال تکریت و هلاکت چهار تروریست داعشی در جنوب بغداد خبر دادند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری المسله از عملیات نیروهای امنیتی در جزیره سامراء خبر داد که به هلاکت سه تروریست داعشی و انهدام مخفیگاه آنها منجر شد.
 
نیروهای ارتش همچنین در این عملیات توانستند هشت تروریست داعشی را نیز دستگیر کنند.
 
بمباران مخفیگاه داعشی ها در جزیره الخالدیه
 
جنگنده های ارتش عراق، یک مخفیگاه تروریست های داعشی در منطقه جزیره الخالدیه در شرق الرمادی را بمباران کردند که تمام تروریست های حاضر در این مکان به هلاکت رسیدند. سه خودرو تروریست ها هم در این حمله منهدم شد.
 
بر اساس بیانیه وزارت دفاع عراق، جنگنده های ارتش همچنان به بمباران مخفیگاه های باندهای تروریستی داعش در الانبار و صلاح الدین ادامه می دهند.
 
کشته شدن فیلمبردار شبکه العهد بر اثر انفجار بمب
 
خبر دیگر این که، یک منبع امنیتی گفت یک بمب کارگذاشته شده از سوی تروریست های تکفیری در مسیر عبور نیروهای داوطلب مردمی در بیجی در شمال تکریت به شهادت حسین فاضل حسن فیلمبردار شبکه العهد منجر شد.
 
این انفجار همچنین به زخمی شدن چهار نفر از نیروهای داوطلب مردمی انجامید.
 
هلاکت 4 تروریست داعشی در جنوب بغداد
 
خبر دیگر این که، نیروهای امنیتی عراق توانستند با ایجاد کمین در برابر تروریست های تکفیری در منطقه السیافیه در جنوب بغداد، چهار نفر از آنها را به هلاکت برسانند.
 
دستگیری 36 مظنون و کشف 37 بمب در شمال بغداد
 
خبر دیگر این که، نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی عراق توانستند 36 فرد مظنون را در جریان عملیات پاکسازی مناطق الهوره و نهرالیابس در الطارمیه در شمال بغداد دستگیر کنند.
 
به گزارش الفرات، یک منبع امنیتی گفت نیروهای  امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی علاوه بر  دستگیری 36 فرد مظنون، 37 بمب کارگذاشته شده در مناطق مختلف را کشف وخنثی کردند.
 
همچنین یک انبار بزرگ سلاح و مهمات در منطقه البوحوسه در الطارمیه کشف شد که حاوی مقادیر زیادی موشک های کاتیوشا و مواد آماده برای انفجار بود.
 
انفجار بمب در جنوب بغداد

خبر دیگر این که، انفجار یک بمب در منطقه عرب جبور در جنوب بغداد، به کشته شدن یک سرباز و زخمی شدن شش نفر دیگر منجر شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس