کد خبر 431790
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

در حالی‌که منابع سوری از بمبگذاری اماکن تاریخی «تدمر» در استان حمص توسط داعش خبر می‌دهند، در آن سو، معارضان نیز از تدارک ارتش سوریه برای آزادسازی این شهر سخن می‌گویند.

به گزارش مشرق، منابع سوری در شهر «تدمر»، واقع در استان حمص اعلام کردند که داعش اقدام به بمبگذاری اماکن تاریخی و باستانی این شهر کرد.

این منابع افزودند: داعش معابد و نقاط تاریخی و باستانی تدمر و اطراف آن را بمبگذاری کرده است.

در حالی‌که این منابع دلیلی برای این اقدام داعش عنوان نکرده‌اند، برخی از منابع خبری معارض و وابسته به گروه‌های تروریستی اعلام کردند که ارتش سوریه نیروهای خود را اطراف شهر تدمر گردآورده و درحال تدارک برای حمله به تدمر است.

این منابع توضیح دادند: ارتش سوریه مواضع خود را اطراف شهر تحکیم کرده و استحکامات نظامی جدیدی را به این جبهه منتقل کرده و به پیش بینی می‌شود که به این شهر حمله خواهد کرد.

منابع مذکور همچنین از حملات شدید و گسترده نیروی هوایی سوریه علیه مواضع داعش در شهر و اطراف آن خبر می‌دهند، به گونه‌ای طی روز گذشته 25 حمله هوایی علیه داعش در شهر صورت گرفته است.

این حملات هوایی ده‌ها کشته و زخمی از تکفیری‌های داعشی برجا گذاشته است.

منابع خبری معارض درحالی از تدارک ارتش سوریه برای حمله به تدمر خبر می‌دهند که شنبه گذشته منابع خبری غیر رسمی سوری از حمله‌ای گسترده از سوی ارتش سوریه علیه داعش در تدمر خبر دادند که با پیشروی نیروهای ارتش اطراف این شهر همراه بود.

این منابع غیر رسمی این حملات را عملیات آزادسازی شهر تدمر توسط ارتش سوریه عنوان کرده بودند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس