کد خبر 431681
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط باشگاه پرسپولیس خیلی خوب است و کسانی به باشگاه آمدند که می‌توانند برای این تیم کاری انجام دهند.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین در خصوص آغاز تمرینات پرسپولیس در فصل جدید گفت: شروع شدن تمرینات مسئله عادی است، ما از 15-16 نفر دعوت کرده بودیم که در تمرین اول شرکت کنند اما فقط 9 نفر آمدند. آنهایی که به تمرین روز گذشته نیامدند با باشگاه قرارداد ندارند و باید در چند روز آینده در خصوص آنها تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: باید با بازیکنان تسویه‌حساب شود تا بتوانند در خدمت پرسپولیس باشند و اگر این اتفاق رخ ندهد کسی به تمرین نمی‌آید.

سرپرست تیم پرسپولیس ضمن بیان اینکه هنوز حریفان تدارکاتی این تیم مشخص نشده‌اند، در خصوص اردوی پیش‌فصل سرخپوشان خاطرنشان کرد: اردوی احتمالا 10 روزه در یکی از کشورهای کرواسی و ترکیه برگزار خواهیم کرد و فقط منتظر این هستیم تا مقصدمان برای اردو مشخص شود.

خوردبین در پاسخ به این سوال که چرا رامین رضاییان امروز به باشگاه پرسپولیس آمده بود، گفت: مسئولان باشگاه و برانکو از او درخواست داشتند به باشگاه بیاید تا در خصوص حضورش در پرسپولیس با هم جلسه‌ای داشته باشند. 2 بازیکن خارجی که بامداد امروز به تهران آمدند قرار است در تمرین بعدازظهر به درفشی‌فر بیایند.

وی در پایان عنوان کرد: خوشبختانه شرایط حال حاضر باشگاه خیلی خوب است و کسانی به باشگاه آمدند که می‌توانند برای پرسپولیس کاری انجام دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس