کد خبر 431393
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۰

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت کشته شدن یک شهرک نشین و زخمی شدن یک نفر دیگر در شهرک دولیف در غرب رام الله یک عملیات تروریستی است.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، نتانیاهو گفت شواهد میدانی نشان می دهد که عملیات تروریستی بوده است. نتانیاهو با بیان این که تل آویو تلاش می کند عامل این علمیات را پیدا کند افزود: با تمام توان به مبارزه با طرف هایی که از تعرض به ما حمایت می کنند، ادامه خواهیم داد.

وی مدعی شد: آرامش نسبی که ما توانستیم از طریق عملیات پیشگیرانه محقق سازیم بسیاری از عملیات تروریستی را ناکام گذاشت و این آرامش نباید ما را فریب دهد چرا که تلاش ها برای تعرض مستمر به ما ادامه دارد.

بر این اساس ارتش رژیم صهیونیستی به عملیات جستجوی عامل عملیات غرب رام الله ادامه می دهد. در همین راستا شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی در روستای «دیر بزیع» در مجاورت شهرک «دولیف» استقرار یافته اند.

گفتنی است یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر تیراندازی در غرب رام الله کشته و یک نفر دیگر زخمی شد، هنوز رژیم صهیونیستی نتوانسته است عامل این عملیات را دستگیر کند. در پی وقوع این عملیات، جنبش های جهاد اسلامی و حماس این عملیات را تبریک گفتند و گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    خودتون که افراد بی گناه می کشید تروریست نیستید؟ واقعا شما تروریست دولتی هستید. کودکان مدرسه را می کشید تروریست نیستید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس