کد خبر 430987
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

مهرداد مهرانپور با ارزیابی عملکرد تیم ‌ملی والیبال ایران برابر آمریکا، گفت: بازیکنان تیم ‌ملی یکدل بودند و کواچ نیز به خوبی از مهره‌هایش بهره برد تا آمریکا مغلوب شود.

به گزارش مشرق، کارشناس والیبال اظها‌ر کرد: بازی خیلی خوبی را مقابل آمریکا از ملی‌پوشان خود شاهد بودیم. همه بازیکنان تلاش کردند. من ندیدم که کسی کم کاری کند و واقعا یک دل برای برد می‌جنگیدند. تیم آمریکا هم تحت تاثیر جو سالن بازی را آغاز کرد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: آمریکایی ها در ست اول بازی خیلی سرویس خراب کردند و در ست سوم هم سرویس‌های بی هدفی زدند. به نظر می رسید که آنها نتوانسته بودند خود را با جو سالن تطبیق دهند و آمار اشتباه بالایی داشتند.

کارشناس والیبال با قدردانی از عملکرد غلامی و معروف نیز خاطر‌ نشان کرد: اینها بهترین‌های تیم ایران بودند. البته موسوی، محمودی و عبادی‌پور هم بسیار خوب کار کردند. شاید قدری لیبروی تیم ما نسبت به سطح انتظاری که ایجاد کرده بود نتوانست بی نقص کار کند، اما در مجموع تیم ‌ملی ایران خیلی خوب کار کرد.

مهرداد مهرانپور با اشاره به تعویض‌های به جای کواچ نیز تصریح کرد: تعویض میرزاجانپور خیلی خوب و به موقع بود، زیرا به نظر می رسید که علی‌رغم بازی خوب در ست نخست ممکن است دریافت‌های ایران را با مشکل همراه کند، اما با تعویض به موقع کواچ، تیم روند خود را ادامه داد. همچنین درباره تعویض مهدوی و معروف هم به خوبی شرایط کنترل شد. اگر چه معتقدم که معروف نسبت به مهدوی ضعفی در دفاع ندارد، اما همین که پاسور دوم ایران برنامه‌های حریف را بر هم می ریزد و ذهن بازیکنان مقابل را مشغول می‌کند خیلی خوب است. به نظرم کواچ تعویض‌های به جا و موثری داشت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس