کد خبر 430958
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش قیمت انواع میوه در روزهای نخست آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: طی روزهای آینده نیز عرضه میوه فراوان‌تر و قیمت‌ها با افت بیشتری همراه خواهند بود.

 به گزارش مشرق، سید حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش جزئی قیمت میوه در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهارداشت: قیمت انواع میوه در بازار با کاهش جزئی همراه بوده، ضمن اینکه قیمت سبزی نیز ثبات مانده است.

وی با بیان اینکه طی چند روز آینده عرضه میوه فراوان‌تر و قیمت‌ها با کاهش بیشتری همراه خواهد بود، افزود: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم هندوانه ۱۰۰۰ تومان، هلوی باکیفیت از ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان، هلوی ریزاز ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، زردآلواز ۴۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان، گیلاس از ۲۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان و موز از ۲۹۰۰ تا ۳۲۰۰ تومان است.

مهاجران، قیمت هرکیلوگرم سیب‌درختی را از ۳۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: قیمت خیار از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان و گوجه‌فرنگی از ۵۰۰ تا ۸۰۰ تومان است.

وی همچنین از کاهش چشمگیر قیمت سیب‌زمینی خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر قیمت این محصول بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومان است ضمن اینکه قیمت هویج نیز به حدود ۲۷۰۰ تومان رسیده است.

به گفته رئیس اتحادیه میوه و سبزی، میانگین قیمت هرکیلوگرم سبزی نیز ۸۰۰ تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس