کد خبر 430657
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

استاندار استان واسط عراق گفت: پیشنهاد می‌کنم محل عبور جدیدی در مرز مهران بازگشایی شود که امیدواریم مسئولان ایرانی با ایجاد این محل گذر موافقت کنند تا بتوانیم خدمت بیشتری به زائران در ایام اربعین ارائه دهیم.

به گزارش مشرق، مالک خلف استاندار استان واسط عراق در محل پایانه مرزی مهران در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم محل عبور جدیدی در مرز مهران بازگشایی شود.

وی گفت: محل جدیدی که برای مراودات اقتصادی و مسافری در نظر گرفته شده روبه‌روی منطقه چنگوله است.

استاندار استان واسط عراق خاطر نشان کرد: تبادل نظر در مورد مسایل اقتصادی و تجاری بین دو استان ایلام و واسط و همچنین بررسی مشکلات تجار از دیگر اهداف این سفر بود.

استاندار ایلام نیز در این دیدار گفت: برای بازگشایی محل‌ گذر جدید قرار شد نماینده استاندار واسط با نماینده فرمانداری مهران هفته آینده از محل بازدید کنند و پس از تصویب، پیگیر کارهای مقدماتی و مجوز از وزارت کشور باشیم.

محمدرضا مروارید ادامه داد: راه‌اندازی محل گذر جدید، پیشنهاد خوبی است که می‌تواند در زمان‌های خاص مانند اربعین که اوج تردد زائران از مرز استان ایلام است به ما کمک کند تا سرویس‌دهی بهتری به زوار داشته باشیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: ما آمادگی هر گونه همکاری با کشور عراق را داریم و در چارچوب تفاهم‌نامه‌های منعقده بحث‌های صادرات و واردات را دنبال خواهیم کرد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    صلی الله علیک یا مظلوم یا اباعبدالله الحسین(ع) عشق یعنی اربعین؛ یک جفت کفش و یک دریا عشق خدایا توفیق زیارت اربعین قسمت همه ی محبین اهل بیت بفرما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس