کد خبر 430590
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به این‌که در هر روز ماه مبارک رمضان 50 کودک کارو خیابان در منطقه 12 اطعام می‌شود، گفت: ویژه برنامه‌های 110 روزه‌ای نیز برای این کودکان تدارک دیده شده است.

به گزارش مشرق، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این‌که کودکان کار و خیابان و ارائه خدمات به این افراد در ماه مبارک رمضان و ایام تابستان مورد توجه شهردار تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی است، افزود: برای کودکان کار و خیابان در منطقه 12 برنامه‌های 30 روزه‌ای از 26 خرداد تا 26 تیر ماه تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به این‌که در هر روز ماه مبارک رمضان 50 کودک کارو خیابان اطعام خواهند شد، بیان کرد: برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کودکان کار و خیابان منطقه 12 است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به نامگذاری روز 14 تیرماه با عنوان شهرداری و دهیاری و برنامه 110 روزه برای ایام تابستان کودکان کار و خیابان، افزود: در این روز نشست صمیمی کودکان کار و خیابان را با شهردار منطقه 12 و شهرداران نواحی شاهد خواهیم بود.

وی با بیان این‌که به مناسبت روز 18 تیر (روز ادبیات کودک و نوجوان) شب شعری برای این کودکان با حضور شاعران و نویسندگان برگزار خواهد شد، بیان کرد: همچنین به مناسبت روز 26 تیرماه روز قدس، حضور کاروان کودکان کار و خیابان را در راهپیمایی شاهد خواهیم بود.

به گفته هوشیار پارسیان به مناسبت عید سعید فطر ضمن بر پایی جشن برای کودکان کار و خیابان، هدایا و سبد کالایی نیز بین این کودکان توزیع خواهد شد.

وی به بازدید کودکان کار و خیابان از مراکز کار آفرینی سطح شهر تهران در روز 6 مرداد اشاره و خاطر نشان کرد: این اقدام با هدف ایجاد خلاقیت و نوآوری در بین کودکان انجام می شود.

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بازدید از زورخانه‌ها را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کودکان کار و خیابان در 12 مرداد (روز فرهنگ پهلوانی ) ذکر کرد و گفت: در روز 14 مرداد(روز حقوق بشر و کرامت اسلامی)، با همکاری ngo های فعال در زمینه کودکان کار و خیابان کارگاه های آموزشی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخش نسبت به حقوق این افراد برپا خواهد شد.

به گفته هوشیار پارسیان زیارت قم و جمکران هدیه سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی به کودکان کار و خیابان دختر در روز ولادت حضرت معصومه (س)است.

وی ادامه داد: بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، زیارت بقاع متبرکه با همکاری کانون های گردشگری، غبارروبی از مساجد، ارائه خدمات رایگان پزشکی، دیدار با ستارگان سینما از جمله برنامه‌های 110 روزه سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در ایام تابستان برای کودکان کار و خیابان درسطح شهر تهران است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس