کد خبر 430380
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۲

گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد تعداد موارد جرایم جنسی علیه افراد نابالغ در انگلیس طی یکسال با رشدی خیره‌کننده بیش از یک سوم افزایش یافته است.

به گزارش مشرق به نقل از ایندیپندنت، آمارهای پلیس انگلیس نشان می‌دهد که تعداد جرایم جنسی ثبت شده علیه کودکان طی یکسال رشد شدیدی داشته و بیش از یک سوم افزایش داشته است.
 
براساس آمارهای رسمی منتشر شده، طی سال منتهی به مارس 2014 مجموع 31234 تعرض جنسی علیه افراد زیر 18 سال گزارش شده است - که برابر با میانگین روزانه 85 مورد است.
 
البته بسیاری از این موارد شامل قربانیانی تاریخی است که همزمان با انتشار اخباری در مورد انجام آزاد و اذیت جنسی از سوی شخصیت‌های مشهور انگلیسی مانند جیمی سویل، مجری مشهور سابق بی‌بی‌سی، گزارش شده‌اند.
 
همچنین برخی بخش‌های پلیس این کشور شیوه‌های ثبت خود را بهبود بخشیده و برای اولویت بخشیدن به آزار و اذیت کودکان آموزش‌هایی را دیده‌اند.
 
اما گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که قربانیان به کمک‌های کافی دسترسی ندارند، برای مثال طی یکسال 55 هزار موقعیت برای حمایت‌های درمانی از افراد قربانی - پس از اینکه در معرض آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند - کمبود وجود دارد.
 
طی سال 2012-2013 (منتهی به مارس سال 2013) 22654 مورد جرایم جنسی علیه افراد نابالغ از سوی پلیس دو منطقه انگلیس و ولز ثبت شده است. رشد شدید موارد تجاوز و تعرض جنسی علیه کودکان نشان دهنده گستره آزار و اذیت کودکان در انگلیس است.
 
اکثر قربانیان 12 تا 16 سال سن دارند، هرچند بیش از یک سوم آن‌ها کمتر از 11 سال داشته‌اند که شامل 2895 مورد کودکان زیر 5 سال و 94 نوزاد است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس