کد خبر 430256
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: به من گفته اند با تمام قدرت ادامه بدهم.

به گزارش مشرق، محمدحسین نژادفلاح درباره ادامه حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: به من گفته اند با تمام قدرت ادامه بدهم. من در باشگاه پرسپولیس حضور خواهم داشت. البته فعلا جلسه ادامه دارد.

وی در خصوص جلسه هیات مدیره توضیح داد: ما در جلسه حضور داشتیم. به من گفتند کارت را با قدرت ادامه بده. طی صحبت هایی که با هیات مدیره انجام شد قرار شد من فعلا در باشگاه حضور داشته باشم. جلسه خوبی بودم. من مسائل مالی را به هیات مدیره ارائه کردم و گفتم حق شماست مدیرعامل جدید را مشخص کنید.

نژادفلاح در خصوص حضور سیدجلال حسینی خاطرنشان کرد: هنوز قراردادی با سیدجلال حسینی امضا نشده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص برانکو بیان داشت: برانکو بامداد جمعه به ایران می آید.

نژادفلاح در خصوص اسپانسر عنوان کرد: ما اسپانسرهایی را معرفی کردیم و در جلسات بعدی هیات مدیره انتخاب اسپانسر مشخص خواهد شد.

وی در خصوص حضور عبدی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: عبدی بزرگ ما است. وی آدم اخلاق مداری است. صحبتی در مطبوعات شده بود که نمی دانم چقدر صحت داشت. من، عبدی را دوست دارم و این اختلافات طبیعی است.

نژادفلاح در خصوص اینکه گفته اعضای هیات مدیره منتسب به سیاسی هستند اذعان داشت: از من اینطور سوال شد که اینها منتسب به سیاسی هستند من گفتم خیر. من اینگونه جواب دادم سه نفر از این اعضا قبلا جزو هیات مدیره بودند و به نوعی با ما کار می کردند و مطمئنا با شرایط کار آشنا هستند.

وی در خصوص حضور برانکو و اینکه آیا هیات مدیره هم موافق حضور وی هستند اضافه کرد: وی به هیچ عنوان ما را تهدید نکرده و قرار شده مابقی پول را هم بعد از حضور در ایران دریافت کند. در خصوص جذب برانکو هم جعفر کاشانی، گرشاسبی و زادمهر از ابتدا در جریان مذاکره ما با برانکو قرار داشتند و هیچ مشکلی با حضور برانکو در ایران و ادامه سرمربیگری وی نخواهند داشت.

نژادفلاح گفت: از ابتدای هفته آینده هم تمرینات تیم با حضور برانکو و اقلیت بازیکنان شروع خواهد شد و امیدواریم بازیکنان بتوانند در ادامه به یک هماهنگی لازم و آنچه که برانکو می خواهد، برسند.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس