کد خبر 430236
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

ورزشکاران اعزامی به بیست و هشتمین دوره مسابقه‌های یونیورسیاد جهانی دانشجویان که در 8 رشته ورزشی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند مشخص شد.

ورزشکاران اعزامی به یونیورسیاد کره‌جنوبی
به گزارش مشرق، در فوتبال 23 فوتبالیست برای شرکت در اردوی نهایی توسط کادر فنی تیم ملی فوتبال دانشجویان دعوت شدند. محمد کرمی باصری، علیرضا عسگری، علی احمدی ، فرزین گروسیان ، محمد زارعی خورمیزی ، محمد حسین داوودی ، هادی رمضانیان، هادی احمدی ، خلیل هلالی ، عباس سبحانی ، علی ظهیری، سید حسن حکمتی فرد ، سامان آقا زمانی ، وحید نصرتی ، محمد حسین پورآقا ملکی، صادق صالحی، علیرضا حیدری ، معین میرابی ، محمد ناصری، محمد اوسانی ،کیانوش شجیع، علی عظیمی و علی فاطمی نفراتی هستند که به این اردو دعوت شدند.

از این 23 بازیکن 20 نفر به رقابتها اعزام خواهند شد. فرشاد کرمی به عنوان سرمربی و علی اصغر قلاب دوز و شهرام حسنی مربیگری تیم را به عهده دارند و سید احمد صفوی زاده سرپرست این تیم است.

تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در گروه C با تیم های ژاپن ، مالزی و برزیل هم‌گروه است.

همچنین از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال به منظور برگزاری اردوی نهایی برای شرکت در این رقابتها اسامی 12 بازیکن تیم ملی اعلام شد.

سعید شیرود قربانی، ادریس دانشفر، علی شفیعی ، مصطفی شریفات ، علیرضا مباشری دمنه ، علیرضا نصر اصفهانی ، رسول نجفی، حمید رضا سوسن آبادی ، رضا صفایی ، جواد حسین آبادی ، محمد رضا موذن ، مجتبی یوسفی 12 ملی‌پوش والیبال هستند. سرمربیگری این تیم برعهده پیمان اکبری است و سعید رضایی ( کمک مربی)، مهرداد مهرانپور ، مهدی مقدم منش و محمود افشاردوست نیز این تیم را به ترتیب به عنوان آنالیزور، سرپرست و مدیر فنی همراهی می کنند.

تیم والیبال دانشجویان ایران در گروه B این رقابت‌ها در کنار تیم‌های روسیه (قهرمان دوره قبل)، کانادا ، تایلند و سوئیس قرار دارد.

به گزارش ایسنا، ترکیب نهایی تیراندازان نیز برای حضور در رقابتهای جهانی دانشجویان اعلام شد. کمیته فنی فدراسیون تیراندازی با بررسی رکوردها و وضعیت تیراندازان ترکیب نهایی تیم ملی را برای حضور در بیست و هشتمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد اعلام کرد.

اسامی نهایی این تیم بدین شرح است:

تفنگ بانوان: نجمه خدمتی ، مه لقا جام بزرگ، مائده سادات امین زاده، مریم طالبی

تپانچه زنان: سارا میرابی قشونی ، مهسا اروجی انویق ، فاطمه حسینی

تفنگ مردان: مهیار صداقت، محمد حسین کریمی ومحمد رضا سامع

تپانچه مردان: سپهر صفاری بروجنی ، مصطفی منتظر علیه ، محمد رضا محمودی

این تیم را ماچک لازلو و محمد زائر رضایی در بخش تفنگ و سکینه خدابنده لو و امیر حسین صولت در بخش تپانچه هدایت خواهند کرد، دکتر حمید رضا طاهری نیز سرپرستی این تیم را به عهده دارد.

همچنین تیم تیراندازی با کمان ایران نیز با ترکیب زیر به این رقابت‌ها اعزام می‌شود:

کامپوند بانوان: پریسا براتچی ، نفیسه رئیسی دهکردی، سحر اسدی

کامپوند آقایان: آیدین غفوری صنعتی ، آراز توکل و آرش عباسی

محمد علی کریمی به عنوان مربی کامپوند و خانم کاظمی پور نیز به عنوان سرپرست هدایت ملی‌پوشان را در این دیدارها بر عهده خواهد داشت. کمانداران کشورمان دوشنبه ‌8 تیرماه عازم این رقابت‌ها خواهند شد.

در رشته ژیمناستیک نیز هادی خناری نژاد و ایمان خاموشی دو ژیمناست ایران برای شرکت در رقابت‌های یونیورسیاد هستند. ین دو ورزشکار در رشته ژیمناستیک هنری به سرمربی‌گری محمد آذرپی در این مسابقه‌ها شرکت خواهند کرد.

این تیم دوشنبه 8 تیرماه عازم رقابتها خواهد شد.

همچنین تیم ملی قایقرانی دانشجویان ایران نیز برای نخستین بار در رقابت‌های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان شرکت خواهد کرد که به همین منظور از سوی کمیته فنی ترکیب قایقرانان اعزامی به این مسابقات مشخص شد.

بنابراین گزارش تیم ملی دانشجویان در 2 بخش آقایان و خانم‌ها در رشته روئینگ با ترکیب آقایان: فرزاد کربلایی قلی زاده ، فرهاد کربلایی قلی زاده ، مسعود فتحی و خشایار عباس آبادی و خانمها مهسا جاور، نازنین رحمانی ، نازنین ملایی ،حمیرا برزگر در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

محمد علی قرائت سرمربی پسران و افشین فرزام سرمربی تیم دختران هستند و فرحناز امیر شقاقی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کند.

به گزارش ایسنا در رشته پومسه نیز تیم ملی دانشجویان در 2 بخش دختران و پسران در این رقابت ها شرکت خواهد کرد که در بخش آقایان حسین بهشتی ، محمد جواد خیری ، حمید نظری قره چماق و مهدی جمالی فشی و در بخش دختران مرجان سلحشوری ، بهاره قادریان ، فاطمه قاسمی ، نگین گیل سمائی به این مسابقات اعزام خواهند شد.

همچنین فاطمه اسدپور و احمد اخلاقی نیز به ترتیب تیم های پومسه زنان و مردان را هدایت خواهند کرد.

در تکواندو نیز تیم ‌ملی دانشجویان پسر در هشت وزن در این مسابقات شرکت می‌کند.

در وزن اول آرمین هادی پور، وزن دوم جواد امیری، وزن سوم سروش احمدی، وزن چهارم وحید عیسی بیگلو، وزن پنجم احمد خسرو فرد، وزن ششم سعید رجبی، وزن هفتم امید عمیدی و در وزن هشتم مهران عسگری نمایندگان ایران در بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان خواهند بود.

مسابقات تکواندوی دانشجویان پسر طی روزهای 19 تا 23 تیر ماه در شهر گوانگجو چین برگزار می‌شود و در روز پایانی، مسابقات تیمی تکواندو نیز برای اولین بار برگزار می شود. این رقابت ها گرید 2 دارد و به نفر اول 20 امتیاز، نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.2 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی‌ تعلق می‌گیرد.

پیش از این نیز ترکیب تیم ‌ملی دانشجویان دختر مشخص شده بود که هانیه اخلاقی، اکرم خدابنده و فرزانه صاحبی برای شرکت در مسابقات جهانی دانشجویان نمایندگان ایران هستند.

سرمربی تیم پسران سید نعمت خلیفه و سرمربی دختران مینو مداح هستند.

بیست و هشتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان 12 الی 23 تیرماه در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس