کد خبر 430201
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که اعتراض بازیکنان تیم ملی به مشکلات منطقی نیست.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان که به دلیل درد از ناحیه آپاندیس روز گذشته (سه‌شنبه) در بیمارستان بستری شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت در این خصوص گفت: چند روزی دل درد شدید داشتم که تشخیص دادند مشکل آپاندیس است و به عمل جراحی رسید و اکنون بهترم.

وی درباره اینکه حتی پیش از عمل جراحی هم خنده بر لب داشته است، گفت: بله؛ موقعی که بیهوش شدم هم کلی شوخی کردم و خندیدیم و روحیه بالا بود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه روی تخت بیمارستان از فوتبال چه خبرهایی دارد، خاطرنشان کرد: روز گذشته حالم زیاد خوب نبود و احتمالاً بچه‌ها (بازیکنان تیم ملی) هم ناراحت بودند و احتمالاً مصاحبه هم کرده‌اند.

کفاشیان با اشاره به شروع کار تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات که با تساوی یک بر یک مقابل ترکمنستان همراه بود، گفت: من هنگام بازی اتاق عمل بودم و اواخر بازی را دیدم. حالا بازیکنان برگشته‌اند باید بیایند، جدی‌تر کار را دنبال کنیم و ببینیم برنامه در ادامه چه می‌شود.

وی درباره اینکه حال و روز فوتبال شبیه به حال و روز این روزهای خودش است، اظهار داشت: همیشه اینجوری بوده و هست. بچه‌ها هم سر و صدای زیادی دارند. چه کنیم؟

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اعتراض همیشه هست و بازیکنان اعتراض می‌کنند، افزود: این اعتراض‌ها زیاد منطقی نیست و بهتر است بچه‌ها رعایت را کنند.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که منظورش از بچه‌ها چه کسانی هستند، گفت: بازیکنان، مربیان و همه باید رعایت کنند. در این فضا باید کمک شود کار را ملی ببینند تا کار پیش برود. اگر پرواز یک ساعت تأخیر داشت نباید ناراحت شوند و باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس