کد خبر 430110
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

ستارگان تیم‌های بارسلونا و منچستریونایتد در حاشیه بازی اخیر تیم ملی کشورشان در کوپا‌‌آمه‌ریکا حرکتی انجام دادند که شاید ضربه جدی به محبوبیت‌شان در میان آرژانتینی‌ها بزند.

به گزارش مشرق، لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا در متن جنجالی بزرگ در تیم ملی آرژانتین قرار گرفته‌اند، چون حرکتی انجام داده‌اند که به مذاق خیلی از هموطنانش‌شان خوش نیامده است.

در جریان بازی اول آلبی‌سلسته و پاراگوئه در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکای 2015، مسی و یارانش پس از کسب پیروزی 2 بر صفر در نیمه اول راهی رختکن شدند. با وجود حاشیه امنیت 2 گله‌ای که آرژانتینی‌ها داشتند، سرمربی‌شان، خراردو مارتینو در خصوص قطعی نبودن پیروزی و اینکه در نیمه دوم برای حفظ این نتیجه کار آسانی ندارند، هشدار داد. هشدار مارتینو اما به نظر مسی و دی‌ماریا مسخره می‌آمد چرا که دوربین‌های تلویزیونی مستقر در تونل منتهی به رختکن‌ها صحنه‌ای را ضبط کرده‌اند که این دو بازیکن در حال مسخره کردن اظهارات سرمربی پیشین بارسلونا هستند.

مسی و دی‌ماریا پس از خروج از رختکن آرژانتین و در راه بازگشت به زمین بازی، خندان و در حالی که با دست جلوی دهان‌های خود را گرفته بودند، شروع به صحبت با یکدیگر کردند غافل از اینکه صدای‌شان هم ضبط می‌شود.

در این مکالمه مسی از دی‌ماریا می‌پرسد:«داخل رختکن چه چیزی گفته شد؟ صحبت درباره یک تکه کیک بود؟» و بال منچستریونایتد هم در پاسخ به او می‌گوید:« گفتند که نتیجه (پیروزی 2 – صفر در نیمه اول) آسانی نیست.»

{$sepehr_album_27870}

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس