کد خبر 430064
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

در پی افزایش درگیری میان عناصر وابسته به گروهک تروریستی داعش و القاعده، تروریست های داعشی یک مسئول از گروه «جیش الاسلام» را اعدام کردند.

 به گزارش مشرق، در پی درگیری گروه‌های تروریستی در «قلمون» سوریه این بار گروهک تروریستی داعش یک مسئول را در گروه «جیش الاسلام» اعدام کرد.

روزنامه «الاخبار» لبنان گزارش داد که شاخه‌های وابسته به داعش در قلمون، قبل از رویارویی با داعش، مشغول تسویه‌حساب‌های داخلی هستند. عناصر داعش «عبدالله انیس» مسئول انبار تسلیحاتی گروه تروریستی جیش الاسلام را در جبهه «قلمون شرقی» ذبح کردند.

در مقابل، عناصر وابسته به «زهران علوش» سرکرده گروهک جیش الاسلام (وابسته به عربستان) نیز در جریان یک عملیات مشابه «خالد الدیری» سرکرده «جیش الوفاء» را در میدان اصلی شهر «دوما» واقع در غوطه شرقی در ریف دمشق اعدام کردند.

گروهک جیش الاسلام همچنین در اواخر ماه گذشته اعلام کرد که الدیری را از طریق یک عملیات امنیتی بازداشت کرده و پس از صدور دستور قضایی از سوی عناصر تروریستی در غوطه شرقی عناصر این گروهک الدیری را به صلیب کشیدند.

روز گذشته نیز داعش یک عنصر جدا شده خود را که گفته می‌شد امیر داعش در قلمون است به همراه دو نفر دیگر از سرکرده‌های خود اعدام کرد (+). یک منبع امنیتی لبنانی با اعلام این خبر به روزنامه النهار گفت: ابو بلقیس البغدادی در «وادی حمید» در شرایطی مبهم در شرق عرسال کشته شده است... اطلاعات رسیده از شرق لبنان نشان می‌دهد که «ابوبکر» مسئول نظامی و «ابو الولید المقدسی» مفتی شرعی سابق داعش که از «رقه» (در شمال شرق) سوریه آمده‌ بودند نیز کشته شده‌اند.

پس از انتشار این خبر، وبگاه خبری «لبنان فایلز» در گزارشی اختصاصی با عنوان «چرا داعش امیر شرعی خود در القلمون را کشت؟» نوشت: ابو الولید المقدسی که ملیت اردنی دارد، اخیرا در فایلی صوتی جدایی خود از داعش را به دلیل فساد مالی و اداری داعش در قلمون اعلام کرد و به همین دلیل دستور قتل او صادر شد.

منطقه قلمون و ارتفاعات عرسال در شرق لبنان و در مرز با سوریه، از یک ماه گذشته شاهد تشدید درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت و ارتش سوریه با تروریست‌های جبهة النصره و داعش است.

طی هفته‌های گذشته، مساحتی بیش از 150 کیلومتر مربع از مساحتی در حدود 200 کیلومتر مربعی که تحت اشغال جبهة النصره بود، به دست نیروهای حزب‌الله آزاد شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    گرگ
  • ابي ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    انشاالله طبق فرموده حضرت حق در قرآن مكر شما دامنگير خودتون ميشه ... بكشيد هميديگرو كه به نفع مظلومين دنيا ست ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس