عضوهیئت اتحادیه مدیره بنکدارن موادغذایی،گفت:با توجه به عدم اجرای طرح ضیافت در رمضان سال جاری، موادغذایی مورد نیاز مردم با تخیف ۵ تا ۱۵ درصدی در واحد‌های سطح شهر و به صورت غیر متمرکز عرضه می‌شود.

  به گزارش مشرق، علی قاسم حسنی با اعلام این خبر، افزود : براساس سنت حسنه و دیرین توزیع موادغذایی با تخفیف ویژه از طریق برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و طرح ضیافت ، این طرح در سال جاری به واحد‌های فروش بنکداری، سوپر‌مارکت و خوارباری‌های سطح کشور منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح زمینه دسترسی مناسب مصرف کنندگان به واحد‌های  پراکنده سطح شهر را فراهم می‌کند که از طریق نصب پلاکارد قابل شناسایی هستند.

عضوهیئت اتحادیه مدیره بنکدارن موادغذایی، ادامه داد: این واحد‌ها، کالاهای اساسی و مواد غذایی مورد نیاز مردم از قبیل روغن، شکر، برنج،خرما، پنیر و ..  را در ماه مبارک رمضان با 5 تا 15 درصد تخفیف به فروش می رسانند.

حسنی اظهار داشت: با توجه به رکود اقتصادی که در کشور حاکم است این طرح علاوه بر تامین کالای مردم به قیمت مناسب، زمینه رونق کسب و کار را نیز فراهم می کند.

عضوهیئت مدیره اتحادیه بنکدارن موادغذایی اضافه کرد: در صورت توافق وزارت صنعت، اتاق اصناف و تولیدکنندگان مواد غذایی این طرح در ماه‌های آینده نیز ادامه یابد.

وی اظهار داشت: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان به طور همزمان در واحد‌های متقاضی کل کشور اجرا می‌‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس