کد خبر 429818
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

سرمربی جدید تیم سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: قول می‌دهم که سیاه‌جامگان در پایان فصل درجمع 10 تیم بالای جدول باشد.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی در خصوص پیوستن به تیم فوتبال سیاه‌جامگان افزود: شب گذشته به مشهد آمدم و مذاکرات خود را آغاز کردیم و در این لحظه که با شما صحبت می‌کنم به جمع بندی رسیدیم تا همکاری را آغاز کنیم و امیدوارم بتوانیم در پایان لیگ برتر در جمع 10 تیم بالای لیگ برتر حضور داشته باشیم.

وی افزود: درباره کادر فنی هنوز تصمیم نگرفتیم و ظرف دو سه روز آینده تصمیم نهایی خود را در خصوص کادر فنی می‌گیرم.

خطیبی درخصوص آغاز تمرینات تیم سیاه جامگان نیز گفت: ان‌شاالله از سوم و یا چهارم تیر ماه تمرینات را آغاز می‌کنیم، ضمن این که از کلیت تیم آشنایی نسبی دارم ولی باید چند فیلم بازی فصل گذشته مجدد بررسی کنیم تا به لیست نهایی مازاد خود برسم.

وی در خصوص مشکلات مدرک مربی‌گری خود، خاطرنشان کرد: مشکلی در این رابطه ندارم و با شرکت در کلاس‌هایی که مردادماه برگزار می‌شود مدرکم را اخذ می‌کنم. باز هم تاکید می‌کنم تنها به بقا در لیگ برتر فکر نمی‌کنیم و به مردم مشهد قول می دهم در پایان لیگ برتر جز 10 تیم بالای جدول باشیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم در پایان خاطرنشان کرد: از مجموعه باشگاه که چنین شرایطی را رقم زدند، تشکر می‌کنم، همچنین از پیشکسوتان باشگاه ابومسلم رخصت می‌گیرم و همچنین تشکر ویژه از محمدرضا مهاجری سرمربی سیاه جامگان ابومسلم دارم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس