سید حسن هفده‌تن، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور دستور جدیدی به مدیران کل استان‌ها، توقف اجرای دستورالعمل شماره ۴۰ را صادر کرد.

  به گزارش مشرق، سید حسن هفده‌تن معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور دستور جدیدی به مدیران کل استان‌ها، توقف اجرای دستورالعمل شماره ۴۰ را صادر کرد.

در این دستورالعمل جدید آمده است: با عنایت به سئوالات مطروحه جامعه کار و تولید و تفاسیر مختلف در خصوص دستورالعمل شماره ۴۰ و ضرورت بررسی مجدد و به منظور شفاف سازی، دستورالعمل یاد شده «کان لم یکن» و متعاقبا پس از تکمیل اعلام خواهد شد.

این در حالی است که در روزهای گذشته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستورالعمل ممنوعیت قراردادهای زیر یکساله را ابلاغ کرده بود.

لغو دستورالعمل ممنوعیت قراردادهای زیر یکسال پس از اعتراض کارفرمایان صورت گرفته است. در این راستا، کارفرمایان درنامه‌ای اعتراضی به وزیر کار اعلام کرده بودند که این دستور برخلاف قانون کار و قابل اجرا نیست.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    رسمیت دادن به برده داری.
  • اکبر ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    البته انتظار بیشتر از این هم از مسئولین نداشتیم من به عنوان یک کارمند قراردادی کل زندگیمو باید تو استرس بگذرونم با زن و بچه و قراردادهای یک ماهه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس