کد خبر 429711
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

دستیار سابق سرمربی استقلال می گوید او شاید پیشنهادهایی از لیگ داشته و آنها را رد کرده است.

به گزارش مشرق، ستار همدانی مربی سابق استقلال و دستیار امیر قلعه نویی درباره وضعیت این روزهای استقلال یک انتقاد جدی دارد و می گوید: «اعضای هیات مدیره باید حرف شان یکی باشد ولی نیست. استقلال را مثل گوشت قربانی وسط انداخته اند. از یک طرف باشگاه با منصوریان مذاکره می کند و از طرف دیگر یکی از اعضای هیات مدیره می گوید مذاکره با منصوریان قانونی نیست. آقایان می دانید که به خاطر استقلال آدم جان داده؟ انصاف نیست که تیم را بلاتکلیف بگذارید. انگار آقایان سیاست مالی خودشان را در استقلال دنبال می کنند. یکی مصاحبه می کند، دیگر دست به تکذیب می زند. این بد است. مگر شما برای مصاحبه آمده اید؟ فقط دوست دارید در روزنامه ها باشید؟ کم کم معلوم می شود که چرا استقلال فصل قبل نتیجه نگرفت!»

او در پاسخ به این سوال که یعنی هیات مدیره عامل نتیجه نگرفتن استقلال بود، پاسخ می دهد: «نمی توانیم یک نفر را مقصر بدانیم. در شکست تیم همه نقش داشتند. پس نباید صرفا قلعه نویی را مقصر همه باخت ها بدانیم. او الان گوشه ای نشسته و حرفی نمی زند.» همدانی درباره سکوت قلعه نویی می گوید: «چه حرفی بزند؟ چه بگوئید؟ قلعه نویی در استقلال کارش را کرده و اگر دوباره فرصت بدهند، کارش را انجام می دهد.» همدانی درباره علاقه قلعه نویی برای ماندن در استقلال می گوید: «با توجه به شناختی که از او دارم می دام عزمش را جزم کرده بود تا بماند و تغییراتی بنیادی در استقلال ایجاد کند.»

به نظر می رسد قلعه نویی پیشنهادی ندارد. حتی یک شایعه هم درباره او به گوش نمی رسد. ستار همدانی در این باره می گوید: «امکان ندارد او پیشنهاد نداشته باشد. شاید داشته و این پیشنهادها را رد کرده است.»
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد استقلالی ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    بابا ولش کنید دیگه قلعه نوعی بره بسه تغییراتش میاد دوباره پیر ومردها رو جمع می کنه ما تازه پرسپولیس رو 4 تایی کرده بودیم آمد وپرسپولیس را از حاشیه در آورد و تازه طرفداراش هم برامون کری می خوانند.
  • مهران ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    هه اینو نگاه برو بچه جون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس