مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرای طرح ۳۰ هزار ختم قرآن کریم به نیابت از ۳۰ هزار شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حمید علی صمیمی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به طرح 30 هزار ختم قرآن اشاره کرد و گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان طرح ۳۰ هزار ختم قرآن کریم به نیابت از ۳۰ هزار شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) اجرا می شود.

صمیمی اظهار داشت: قرائت قرآن در زندگی مسلمان، آثار زیادی می تواند داشته باشد و مهمتر از همه اینکه قرآن چراغ روشنایی بخش برای زندگی است و با استفاده از آیات و به کاربردن این کتاب آسمانی در زندگی روزمره می توانیم موفق باشیم.

وی ادامه داد: همان گونه که می دانیم دل ها با یاد خدا آرام می گیرد و اکنون در این روزها که پر از دغدغه های کاری است، تلاوت قرآن آن هم در ماه رمضان می تواند ما را به آرامش روحی و روانی برساند. پس شهروندان تهرانی عاشقان قرآن و علاقمندان برای شرکت در این طرح می توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ تا اذان مغرب با حضور در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) جزءهای قرآنی مورد نظر را دریافت کنند.

به گفته وی، هر یک از این جزهای قرآنی به نام یک شهید تعلق دارد و علاقه مندان با دریافت جز قرآنی مربوطه می توانند فرازی از وصیت نامه آن شهید را نیز دریافت کنند؛ افرادی که امکان حضور در مهدیه بهشت زهرا(س) را ندارند نیز می توانند با ارسال پیامک «یا شهید» به شماره ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۱۸۷۲ از شماره جزء قرآنی مربوطه، مطلع شوند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس