هاشم یکه زارع با انتقاد از هجمه ای که علیه صنعت خودرو کشور به راه افتاده، گفت: قبول دارم که در خروجی محصولات ما مشکل وجود دارد، اما این اتفاق حاصل یک پروسه 10 تا 12 ساله است و نباید با آن احساسی برخورد کنیم.

 به گزارش مشرق، هاشم یکه زارع که در چهارمین نشست تخصصی صنعت خودرو صحبت می کرد، با انتقاد از هجمه ای که علیه صنعت خودرو کشور به راه افتاده، گفت: قبول دارم که در خروجی محصولات ما مشکل وجود دارد، اما این اتفاق حاصل یک پروسه 10 تا 12 ساله است  و نباید با آن احساسی برخورد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ایران خودرو فقط بدهکار مردم است، افزود:ما نه بدهکار نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم و نه بدهکار اساتید دانشگاه؛ هرچند انتقادها را می پذیریم.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اینکه  فقط حرف زدن و انتقاد کردن در سمینارها و نشست ها، دردی از خودروسازی دوا نخواهد کرد، گفت: مشکلات و معضلات را ما هم خوب می دانیم، بنابراین بهتر است منتقدان به جای بیان کمبود و کاستی ها، راهکار ارائه بدهند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    لطفا خودروهای ثبت نامی پارسال مردم رو تحویل بده.بالاخره یه روز نوبت مردم همه میرسه.
  • تیمسار ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    جالبه میگه فقط بدهکار مردم هستیم بعد میگه بدهکار نمایندگان اساتید نیستیم اونا رو جز مردم نمیدونه راهکار اینه تعرفه واردات خودرو کم بشه
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    لطفا خودروهای ثبت نامی پارسال مردم رو تحویل بده.بالاخره یه روز نوبت مردم همه میرسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس