کد خبر 429224
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

بعد از آنکه تیم لوکوموتیو لایپزیک در دیدار مقابل ارفورت در دسته چهارم آلمان، گل دوم را از حریف دریافت کرد، هواداران لایپزیکی به داخل زمین حمله‌ور شدند و هر کسی سر راهشان بود از جمله بازیکنان و مسئولان تیم محبوبشان را کتک زدند.

به گزارش مشرق، «ورزش سه» با انتشار فیلمی، نوشت: ماریو باسلر، مدیر ورزشی لوکوموتیو، که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی آلمان را هم در کارنامه خود دارد در این باره اظهار کرد: این بدترین اتفاقی بود که تا به حال تجربه کرده‌ام. خودم دیدم چطور به بازیکنانمان حمله شد. حتی خودم هم در این میان کتک خوردم. حالا باید بنشینیم و فکر کنیم که ما برای کی زحمت می‌کشیم؟ اصلا این راه را ادامه بدهیم یا خیر. شاید اصلا بهتر بود از تعطیلی یکشنبه استفاده بهتری می‌کردیم و با همسرانمان به گردش می‌رفتیم.

گفته می‌شود برای این دیدار که در شهر ارفورت برگزار شد، 2800 هوادار لوکوموتیو از لایپزیک آمده بودند که صد نفر از آنان جزو شورشیان بودند. در پی این حملات 31 نفر آسیب دیدند که هشت نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند. قبل از شروع بازی هم در سکوهای تماشاگران لایپزیک انفجار مواد محترقه و آتش زدن پرچم و پرتاب سنگ به سمت نیروهای پلیس مشاهده شد.

بعد از حمله این هواداران به داخل زمین، ابتدا بازی به مدت 20 دقیقه متوقف شد، اما بعد از آنکه پلیس در مهار شورش ناکام ماند، لغو بازی از بلندگوی ورزشگاه اعلام شد.

در بازی قبلی لوکوموتیو لایپزیک که برابر فورتونا کمنیتس برگزار شد هم اتفاقات مشابهی رخ داد، با این تفاوت که بعد از پایان 90 دقیقه ورزشگاه به اغتشاش کشیده شد.


دانلود نسخه flv

دانلود نسخه mp4
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    خوراک مگه جنگه ی این هفته در برنامه فوتبال 120 !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس