کد خبر 42915
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸

"دونالد ترامپ" يکي از نامزدهاي احتمالي حزب جمهوري‌خواه در انتخابات سال 2012 ميلادي، در سخناني از سران آمريکا به منزله افراد "کودن" ياد کرد.

به گزارش گروه بين‌الملل مشرق به نقل از روزنامه انگليسي ديلي‌ميل، ترامپ که در لاس‌وگاس سخنراني مي‌کرد، تصريح کرد: "سران آمريکا کودن هستند، آنها به واقع مردماني بي‌عقل‌اند. اين واقعيتي غم‌انگيز است اما بايد اذعان کرد که آمريکا به شکل رقت‌انگيزي رهبري مي‌شود."
وي در سخنان خود بشدت از باراک اوباما، رئيس‌جمهوري آمريکا و عملکرد وي در ليبي، عراق و افغانستان انتقاد کرد و گفت: اوباما در حالي به دنبال ساخت مدرسه در افغانستان است که هيچ توجهي به امر آموزش در درون خاک آمريکا ندارد.
به گفته ترامپ، "ما در افغانستان مدام مدرسه و جاده مي‌سازيم اما طالبان فوري آنها را منفجر و تخريب مي‌کند اما در همين شرايط از ساخت مدرسه‌اي محقر در بروکلين عاجزيم."
وي همچنين افزايش قيمت سوخت در آمريکا را به تمسخر گرفت و تأکيد کرد که در هيئت حاکمه يک نفر هم پيدا نمي‌شود که جلوي افزايش بي‌رويه قيمت سوخت را بگيرد.
اين نامزد جمهوري‌خواه که سخنراني‌هاي تندش طي روزهاي اخير، توجه زيادي را به خود جلب کرده است، همچنين قول داد که در صورت انتخاب به مقام رياست‌جمهوري، مردم کشورش را شاد کند.
در سال 2008 ميلادي نيز باراک اوباما، با انتقادات شديد از دولت قبلي و با دادن وعده‌هاي فراوان بر سر کار آمد اما نتوانست به وعده‌هاي خود جامه عمل بپوشاند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس