کد خبر 429088
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی تهران گفت: بر اساس تصویب اتاق اصناف، قیمت هر کیلوگرم حلیم ساده 9000 تومان، حلیم با مخلفات 10 هزار تومان، آش شله قلمکار 9500 تومان، آش رشته 8500 تومان و هر پرس آش و حلیم 6000 تومان در ماه مبارک رمضان به فروش می‌رسد.

 به گزارش مشرق، حسین محمدی رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی تهران، با بیان اینکه هر کیلوگرم حلوا و شله زرد به قیمت 8000 تومان فروخته می شود، گفت: امسال نظارت ها افزایش یافته و هر واحدی که به صورت غیرقانونی و بدون مجوز اقدام به فروش آش و حلیم کند پس از 24 ساعت پلمب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فقط واحدهای کبابی مجاز می توانند آش و حلیم بفروشند، اظهار کرد: بر سردر مغازه هایی که مجوز اتحادیه را دارند و قانونی هستند، بنرهایی نصب می شود و مردم فقط از این واحدها آش و حلیم بخرند چون بهداشتی بوده و مورد تایید اتحادیه نیز هستند.

محمدی تاکید کرد: توصیه ما به مردم این است که حتما از واحدهای مجاز خرید کنند، چون در ماه رمضان که عرضه و تقاضا برای حلیم افزایش می‌یابد، فعالیت‌های داخل صنفی نیز بیشتر می‌شود؛ بنابراین به روزه‌داران هشدار می دهیم برای حفظ سلامتی خود فقط از واحدهای مجازی که مجوز رسمی از اتحادیه و وزارت بهداشت دارند و به صورت بهداشتی آش و حلیم می‌پزند، خرید کنند.

رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی تهران گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، امسال برخورد جدی و شدیدتری با واحدهای غیر مجاز فروش آش و حلیم صورت می گیرد و واحدهای آن‌ها پلمب خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس