نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان، گفت: مجلس به‌‌طور جدی در برخورد با مفسدان پشت سر قوه‌قضائیه است و از آن دفاع خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور حکم مهدی هاشمی‌رفسنجانی از سوی قوه‌قضائیه‌، گفت: بنده بر خود لازم می‌دانم که از قوه‌قضائیه و شخص آیت‌الله آملی لاریجانی ریاست دستگاه قضایی به دلیل اینکه بدون توجه به انتساب افراد به شخصیت‌های مطرح سیاسی قانون را اجرا می‌کند، تقدیر و تشکر کنم.

وی با تأکید بر اینکه قوه‌ قضائیه در برخورد با مفاسد خوب به میدان آمده و قاطعیت نهاد قانون‌گذاری را به اثبات رسانده است، افزود: قوه‌ قضائیه با این روشی که در برخورد با مفاسد اعمال می‌کند، باعث می‌شود که امید مردم به برخورد با مفسدان تقویت شده و از طرفی نیز مفسدان هم بدانند که دستگاه قضایی با متخلفان با قاطعیت برخورد می‌‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه، اظهار داشت: به لطف خدا بحث این خط و آن خط سیاسی برای دستگاه قضایی کشور در برخورد با مفسدان مطرح نیست و این نهاد هر جا فسادی وجود داشته با آن برخورد کرده است.

حجت‌الاسلام نبویان با بیان اینکه برخورد دستگاه قضایی با مهدی هاشمی باعث شد که دیدگاه مردم نسبت به سالم بودن نظام تقویت شود، گفت: عملکرد قوه‌قضائیه نشان داد که افراد  فاسد و منفعت‌طلب در این نظام جایی نخواهند داشت و مردم نسبت به آن امیدوار می‌شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما نیز همانند قوه‌قضائیه و مردم در مجلس به‌‌طور جدی در برخورد با مفسدان پشت سر قوه‌قضائیه هستیم و از آن دفاع خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس