جشن گلریزان برای تهیه بسته ارزاق ماه رمضان با حضور چهره‌هایی چون "مهرداد بذرپاش"، "لیلا بلوکات"، "محمود معصومی"، "صادق ورمزیار"، "سید دانیال معین آل داوود" و "مهدی آذرمکان" مدیر گروه اجتماعی شبکه دوم سیما برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم جشن به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان با مشارکت انجمن "خیریه همت" و شبکه دوم سیما و با اجرای "شهرام شکیبا" در سالن همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور چهره هایی چون "مهرداد بذرپاش"، "لیلا بلوکات"، "محمود معصومی"، "صادق ورمزیار"، "سید دانیال معین آل داوود" و "مهدی آذرمکان" مدیر گروه اجتماعی شبکه دوم سیما برگزار شد.
 
مهدی آذرمکان مدیر گروه اجتماعی شبکه دوم سیما در ابتدای این برنامه در سخنانی گفت: بر اساس سیاست هایی که مقام معظم رهبری به صدا و سیما ابلاغ کرده است که یکی از این سیاست ها بحث امید بخشی است. ما بر اساس این محور از سیاست های مقام معظم رهبری در گروه اجتماعی شبکه دو تلاش کردیم برنامه ای رو فراهم کنیم که ویژه این موضوع باشد. بر همین اساس به همفکری که داشتیم و با اتاق فکری که تشکیل دادیم نهایتا به برگزاری برنامه "خوبی از خودتونه" رسیدیم.
 
وی افزود: در برنامه "خوبی از خودتونه" تلاش ما بر این است که امید، نشاط، حس و حال خوب را با خبرهای خوب و میهمانان خوبی که به آن دعوت می کنیم به مردم منتقل کنیم. در این برنامه به دنبال این هستیم که کار خوب، نیک و خیر را ترویج کنیم و حس خوب را بتوانیم به مردم منتقل کنیم.
 
آذرمکان ادامه داد: برنامه ای که امروز برگزار شد شبکه دو به صورت مشترک با خیریه همت برگزار کرده است. تلاش ما این است در این برنامه تابلویی را که در 24 برنامه توسط میهمانان از مسئولین کشوری گرفته تا هنرمندان و ورزشکاران امضاء شده را به فروش برسانیم تا مبلغ خرید را صرف امور خیریه کنیم. که این تابلو امروز به قیمت 110 میلیون تومان به فروش رسید.
 
وی تصریح کرد: این مبلغ توسط خیریه همت تبدیل به بسته ارزاق برای مستمندان می شود. در نهایت نیز این بسته ها در آستانه ماه مبارک رمضان به دست افراد نیازمند و مستمند می رسد.
 
مهدی قمصریان مؤسس خیریه مجازی همت نیز در بخش دوم برنامه در سخنانی گفت: خیریه همت کار خود را از شهریور سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد. این خیره سایبری مسئله محور است که با تعریف کردن موردهای مختلف در حوزه درمان و جهیزیه و برخی موردهای نیازمندان دیگر سعی می کند تا مشکلات نیازمندان را با جمع کردن کمک های کاربران خود برطرف کند.
 
وی افزود: این خیریه تا امروز 1650 مورد کار انجام داده است که اعتبار این کارهای انجام شده نیز بیش از 60 میلیارد ریال بوده است. ما ابتدای ماه مبارک رمضان در هر سال و قبل از سال نو در عید نوروز بسته هایی را ویژه نیازمندان تهیه کرده و به آنها هدیه می کنیم. امسال با ابتکار جدیدی که دوستان ما در صدا و سیما پیشنهاد کردند و یک دیوار یادگاری که تعداد زیادی از شخصیت های برجسته بر روی آن یادگاری نوشته اند به خیریه هدیه شد.
 
قمصریان ادامه داد: بر این اساس این دیوار به مزایده گذاشته شده تا هزینه ناشی از فروش آن برای تهیه بسته های ارزاق برای خانواده های نیازمند شود. در نهایت این دیوار به مزایده گذاشته و فروخته شد و امیدواریم با هرینه آن بتوانیم 400 بسته ویژه نیازمندان تهیه کنیم.
 
وی تصریح کرد: خیریه همت تا امروز موفق به حل و فصل کردن پرونده هایی از 40 هزار تومان تا 400 میلیون تومان شده است.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس