رحمانی‌فضلی گفت: معاندان خارجی زاویه‌دار با نظام اسلامی و حتی برخی داخلی‌ها چشم امیدشان به آمریکا است و در جبهه معاندان قرار دارند و نباید در مبارزه با آنها هیچ گونه شکی کرد.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز در همایش مبلغان خراسان شمالی در مصلای امام خمینی گفت: من به عنوان رئیس شورای امنیت کشور به برخی از گروه‌ها که فکر می‌کنند از طریق مذاکرات به کلاه نمدی می‌شود دست پیدا کرد، اعلام می‌کنم از این نمد برای هیچ گروه سیاسی کلاهی درست نمی‌شود.

وی با یادآوری اینکه باید در این زمینه تابع دستورات نظام اسلامی و رهبری باشیم، گفت: اگر می‌خواهیم از طریق مذاکرات مسائل را برطرف کنیم باید آن را انجام دهیم اما طبیعتا باید اصول این مذاکرات را رعایت کنیم.

وزیر کشور بیان داشت: همه ما تابع رهبری و منویات معظم له هستیم و بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه مذاکره است.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: اگر آن‌ها گزینه‌هایی را که عنوان می‌کنند، روی میز است و سال‌ها آن را مطرح می‌کنند، اجرا نمی‌کنند برای این است که این مسئله برای آنها هزینه خواهد داشت و از ملت همیشه در صحنه واهمه دارند.

وزیر کشور اضافه کرد: ما مکلف به انجام حق هستیم و باید در عرصه‌های گوناگون با مردم صاف و صادق باشیم.

وی با اشاره به اینکه طبعا عده‌ای مثل عربستان، برخی کشورهای همسایه و صهیونیست‌ها با مذاکرات مخالف هستند و هر روز علیه ما کارشکنی می‌کنند، تصریح کرد: معاندان خارجی زاویه‌دار با نظام اسلامی و حتی برخی داخلی‌ها چشم امیدشان به آمریکا است و در جبهه معاندان قرار دارند و نباید در مبارزه با آنها هیچ گونه شکی کرد.

به گفته وزیر کشور اگر در مذاکرات هسته‌ای موفق شویم به طور قطع پشت کشورهای مرتجع و مخالف را به زمین زده‌ایم.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه عده‌ای هم بر این باور هستند که آمریکا فریبکار، حیله‌گر و زورگو است، بیان داشت: البته نباید این چهره آمریکا را نادیده گرفت اما از سویی مردم ما هم طی 37 سال گذشته ثابت کرده‌اند که در مقابل این قلدر و زورگوی جهان ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فرزندان کشور هوشیارانه در مقابل گروه‌های مذاکره‌کننده غربی حاضر شدند، گفت: برای مذاکرات هسته‌ای سیاست‌های کلی کشور در نظر گرفته و نشست‌های منظم در این زمینه برگزار می‌شود و لذا باید به خودمان ایمان داشته باشیم و به مردم امید دهیم.

رحمانی‌فضلی گفت: عده‌ای هم هستند که موضوع مذاکرات را سیاسی تلقی می‌کنند و این رویکرد را دارند، از این رو ما باید منافع ملی و نظام اسلامی را در نظر بگیریم و منویات رهبری را در این زمینه نصب‌العین قرار دهیم.

وی اضافه کرد: این موضوع ملی است و نباید دستاویز و دستخوش مسائل سیاسی و انتخاباتی شود.

وزیر کشور همچنین بر توجه به اقتصاد مقاومتی مورد مطالبه رهبری تاکید کرد و گفت: نباید چشممان به بیرون باشد و لازم است که از منابع داخلی استفاده بهینه و مطلوب کنیم.

وزیر کشور گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت نبوده و باید این مفهوم از سوی رسانه‌ها و مسئولان به شایستگی مطرح شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • یک نفر ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    من که موافق دولت ورحانی هستم اما این وزیر کشور خیلی اصلاح طلب است و اصلاح طلبان قابل اعتماد نیستند
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    آفرین. ممنون جناب وزیر.
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    همان موقع هم که توافق نشده بود من همینها را گفتم اما مشرق منتشر نکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس