سرمربیان تیم های ذوب آهن اصفهان و نفت تهران به عنوان برترین مربیان سال و لیگ برتر انتخاب شدند.

برترین مربی سال فوتبال ایران انتخاب شد
به گزارش مشرق، در گردهمایی بزرگ تجلیل از مربیان برتر فوتبال ایران که در اراک و به همت کانون مربیان فوتبال ایران برگزار شده است، برترین مربیان سال انتخاب شدند.

در این مراسم یحیی گل‌محمدی به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد اما به دلیل غیبت در این جلسه نتوانست جایزه خود را دریافت کند.

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران هم که در لیگ برتر توانست نتایج درخشانی با تیمش بگیرد و تا آستانه قهرمانی هم پیش رفت، به عنوان بهترین مربی لیگ برتر انتخاب شد. سرمربی نفت هم نتوانست خود را به این مراسم برساند.

حسین فرکی هم که به دلیل کسالت نتوانست به این مراسم بیاید، پس از ارتباط تلفنی به عنوان مربی ویژه انتخاب شد که توانست دو سال پیاپی تیم‌های فولاد و سپاهان را به قهرمانی برساند.

کوروش موسوی، سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین که قهرمانی در لیگ دسته اول را با تیمش تجربه کرد، بهترین مربی لیگ دسته اول انتخاب شد.

در لیگ دسته دوم، سعید سپهوند از تیم خیبر خرم آباد، در لیگ دسته سوم جواد مقدسی از مقاومت تهران به عنوان برترین انتخاب شدند. آمنه محمودی از استان قزوین بهترین مربی فوتسال در بخش بانوان انتخاب شد، عنوان بهترین مربی برتر فوتبال بانوان به مرضیه جعفری از کرمان رسید و شادی مهینی هم از استان گلستان بهترین مربی پایه در بخش بانوان بود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران هم که توانست با این تیم به قهرمانی برسد، بهترین مربی سال فوتسال شد.

فرکی: انتخابم به عنوان مربی‌ ویژه را مدیون همکارانم هستم

حسین فرکی در مورد انتخابش به عنوان مربی ویژه فوتبال ایران در فصل گذشته گفت: این انتخاب را مدیون تمام همکاران خوبم هستم، آنها که تلاش زیادی کردند و امیدوارم نماینده خوبی از سوی همه مربیان باشم.

وی ادامه داد: باید به به یحیی گل‌محمدی هم تبریک بگویم که به عنوان مربی سال انتخاب شد. امیدوارم این جایگاه موجب شود همه تلاش کنند و مربیان خوب به بهترین عنوان‌ها برسند.

سرمربی سپاهان در خصوص غیبتش در در گردهمایی بزرگ تجلیل از مربیان برتر فوتبال ایران که در اراک و به همت کانون مربیان فوتبال ایران برگزار شده است، گفت: به دلیل کسالت نتوانستم در این مراسم حضور داشته باشم و از همه تشکر و عذرخواهی می‌کنم. خیلی خوشحالم که کانون مربیان چنین مراسمی را برپا کرد و واقعاً دوست داشتم در این گردهمایی حضور داشته باشم اما به خاطر شرایط جسمانی نتوانستم این کار را انجام بدهم.

شمسایی: کسب عنوان بهترین مربی کارم را سخت‌تر می‌کند

وحید شمسایی در خصوص انتخابش به عنوان بهترین مربی فوتسال سال اظهار داشت: جا دارد من یک عذرخواهی از مجید جلالی و تمامی افرادی که در این مراسم حاضر بودند داشته باشم زیرا نتوانستم به علت مشغله کاری در این مراسم حاضر شوم این مراسم جای همه بزرگان بود و خدا را شاکرم که برای دومین سال توانستم شاگرد خوبی برای همه مربیان گذشته‌ام باشم و عنوان بهترین مربی سال را کسب کردم.

وی ادامه داد: وقتی شخصی عنوانی به دست می‌آورد کار در ادامه برایش سخت‌تر می‌شود و این مسئله کار را برای او خطرناک می‌کند اما چیزی از انگیزه‌های من کم نمی‌شود. من زمانی که به عنوان بازیکن هم فعالیت می‌کردم هر عنوانی را که کسب می‌کردم سال آینده برای بهتر شدن آن تلاش می‌کردم خدا را شاکر هستم که او هم به من خیلی لطف داشته است. اولین تورنمنت رسمی خود را در جام باشگاه‌های آسیا خواهم گذراند که روزهای بسیار سختی در انتظار ماست.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در خصوص شرایط تیمش گفت: از وضعیت تیم راضی هستم و خدا را شکر تمرینات خوبی انجام می‌دهیم احساس می‌کنم تا زمان رسیدن بازیکنان به شرایط ایده‌آل زمان زیادی لازم باشد که این موضوع کار را برای ما خطرناک کرده است. تنها چند تیم مانند مس سنگون، دبیری تبریز و راه ساری تمرینات خود را آغاز کرده‌اند که انتخاب بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری را دشوار می‌کند اما به نظرم با توجه به ارتباطی که با خانواده اصغری مقدم دارم می‌توانیم یک بازی دوستانه با دبیری انجام دهیم.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس