کد خبر 427550
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

مهاجم برزیلی پرسپولیس می گوید: شكایت‌نامه رسمی‌ام را هم تنظیم كرده‌ام و منتظر خبر مدیر برنامه‌هایم در ایران هستم. اگر همین روال را در پیش بگیرند و امروز و فردا كنند، برخلاف میل باطنی‌ام به فیفا شكایت خواهم كرد.

گابریل: در پرسپولیس خیلی اذیت شدمبه گزارش مشرق، فرناندو گابریل هافبک برزیلی پرسپولیس با دلخوری و اعصابی ناراحت از ایران رفت. او هم‌اکنون در حوالی شهر سائوپائولو به سر می‌برد و دیروز به زحمت توانستیم این بازیکن را پیدا کنیم.

شنیدیم با دلخوری و ناراحتی ایران را ترك كردی. حالا كه آرام‌تر شدی؟
خیلی اذیت شدم. در پرسپولیس واقعاً آزارم دادند. من هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارم. مردم هم در كوچه و خیابان خیلی محبت می‌كردند اما بدقولی مسئولان خیلی بد بود.

منظور تو پرداخت نكردن حق و حقوقت است؟
به هر حال تنها منبع درآمد من فوتبال است. این همه راه از برزیل به ایران رفتم تا هزینه زندگی خانواده‌ام را تأمین كنم اما فقط 30 هزار دلار به من دادند كه هزینه خورد و خوراك و رفت و آمد من شد و چیز زیادی از آن نماند.

رقم دقیق قراردات چقدر بود؟
150
هزار دلار كه 20 درصد آن را گرفته‌ام و 80 درصد آن هنوز باقی مانده است.

قبلاً گفته بودی تا 21 ژوئن (31 خرداد ماه) به پرسپولیس مهلت می‌دهی؛ درست است؟
بله، اتفاقاً شكایت‌نامه رسمی‌ام را هم تنظیم كرده‌ام و منتظر خبر مدیر برنامه‌هایم در ایران هستم. اگر همین روال را در پیش بگیرند و امروز و فردا كنند، برخلاف میل باطنی‌ام به فیفا شكایت خواهم كرد.

ولی فعلاً تكلیف باشگاه مشخص نیست. قرار است هیأت مدیره جدید انتخاب شود و...
این موضوع را شنیده‌ام اما من نمی‌توانم بیشتر از این منتظر بمانم. شما نمی‌دانید آقایان هنوز پول صاحبخانه‌ام را نداده‌اند!

چقدر است؟
باشگاه آپارتمانی را ماهانه 5 میلیون تومان برایم اجاره كرده بود. از 20 اسفند ماه تا 20 اردیبهشت قرار بود در آن ساكن باشم كه 10 روز هم اضافه شد اما هنوز پول صاحبخانه را نداده‌اند. صاحبخانه هم مرتب به مدیر برنامه‌هایم زنگ می‌زند و این اتفاقات اصلاً خوب نیست.

قبل از آمدن به پرسپولیس با بازیكنان برزیلی شاغل در لیگ ایران مشورت كرده بودی؟
نه به آن صورت اما با كارلوس سانتوس ارتباط خانوادگی داریم.

مدافع ذوب‌آهن را می‌گویی؟
بله، كارلوس می‌گفت در ذوب‌آهن مشكل مالی نداریم. شاید پول دیر یا زود برسد اما بالاخره می‌رسد و باشگاه به قراردادش متعهد است. این هم از شانس ما بود.

یعنی دیگر امكان بازگشت تو به پرسپولیس وجود ندارد؟
گفتم طرفداران پرسپولیس را خیلی دوست دارم اما جایی می‌روم كه صاحبخانه برای كرایه منزلش دم در آپارتمان من نیاید! دیگر اعصاب بدقولی را ندارم.

پیشنهادی هم داری؟
دو پیشنهاد از ایران دارم و یكی هم امارات كه البته این سومی هنوز رسمی نیست.

اسم دو تیم ایرانی را نمی‌آوری؟
اگر اجازه بدهید فعلاً سكرت بماند!

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس